Oldalak

2014. szeptember 12., péntek

A Ma

Ma délelőtt nem jártunk sehol, olyan borongósan indult a nap, hogy gondoltam legyen ez ilyen nap, sötétitsd be ablak. Ovi után - mire addigra kiderült - nekivágtunk, hogy elsétálunk a Grand Canal-ig, de Peti leakadt a fodrásznál, hogy inkább vágassuk le a haját. Hát ha ő igy, én is igy - lesétáltunk a föld alá a Grafton Barber-hez és 7 euroért megigazitották a frizuráját. Direkt nem akartam most rövid hajat neki, úgyis jön az ősz, a tél, jobb, hogy kicsit bohókásabb, nem szerettem volna centis hajat neki ezúttal.
Most bár tűz a nap (én komolyan, nem tudom, mi van, lesz még ennek böjtje, attól tartok), nem megyünk sétálni, parkozni, piknikezni, az a tervem, hogy sütök kiflit és ha marad időm, csinálok pár ilyen kelesztés nélküli csigát is*. Persze azt is el tudom képzelni, hogy Palika egyiket sem fogja jó szemmel nézni, akkor igy jártunk.

* Illetve ki akarom próbálni a hétvégén a Nutellás tekercset is meg a Nutellával töltött csokis kekszet is. Eh, én meg a fogyókúra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése