Oldalak

2014. szeptember 9., kedd

El ne felejtsem...

Az mondjuk elég kemény, hogy az óvó néni kérdésére, hogy melyik dalocskát szeretné meghallgatni (minden nap más gyerek választ), Peti úgy felelt, hogy Elton John-tól a Rocket Man-t.

Ma amúgy különösen mókás az élet Petivel, reggel miközben cseréltem Palika pelusát, bekapcsoltam a rádiót, amin épp a Like a prayer ment, Peti a lassú résznél csak figyelt, figyelt, feltartott mutatóujjal, majd amikor jött a refrén, szó nélkül elkezdett táncolni önfeledten, mintha egy discoban lenne, cifrázta, nyomta, de nem csak úgy össze-vissza, hanem totál komoly képpel, mint akit megkoreografáltak. Aztán a lassú résznél leállt, megint figyelt, a refrénnél újra kezdte, azt hittem meghalok, kész voltam. Kismajom.

Ja meg még három ilyen kicsi:

- Ne röhögj, mikor kicsi voltál te is úgy etted az édeskrumpli-répa pürét, mint kacsa a nokedlit...
- Nokedlit? Talán kenyérhéjat.. Vagy bagettet...
(Végülis logikus.)

Palika sikongatva mászik (befelé szivja a levegőt és valami irtó édes hangot ad ki), mire Peti megjegyzi, hogy lehet, hogy mostantól már mindig ilyen lesz Palika hangja, mert a cica elvitte a nyálát...
 
A Burgerben magyar volt a kiszolgáló, kértem, hogy köszönjön már, (már a Peti, nem a nőci), az istennek nem akart, majd mikor hazajövet rákérdeztem, hogy ugyan árulja már el, miért nem hajlandó soha köszönni senkinek, aszongya: mert nem szeretem azt hallani, hogy  (csúfondárosan) jáááj, de aranyos, jáááj, de aranyos.... Hát most erre mit...

1 megjegyzés: