Oldalak

2014. szeptember 9., kedd

Második

Van az az elcsépelt mondás ugye, hogy a harmadik gyereknél már a kutya hozza vissza a leesett cumit - no ma hazajöttünk az oviból, Peti betette a babakocsi tálcájának a kis tartókájába az epres-banános smoothie-ját, elmentünk kezet mosni - majd mire visszatértünk, Palika vidáman szivószállal szipókázta a jéghideg löttyöt...
Bezzeg mikor múlt héten bébiitalt akartam neki adni igy, nem értette, mit szeretnék, én meg el is könyveltem, hogy hülye vagyok, hát tudna szivószállal inni egy ilyen kicsi. Erre tessék.
Nyolc hónaposan elveszette a Burger King szüzességét. Ciki.

5 megjegyzés:

  1. :-DD
    Szerintem nálunk is hamarabb lesz bevezetve a glutén, mert Léda folyton lemorzsázza Viktort :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Óóóó, Peti nagyon félt minden falatkát Palitól, tegnap muffint próbált enni a nappaliban (kaptam egy nagy pikniktakarót és azt játszotta, hogy a szoba közepe a park) és hisztizett, mert Palika mindig betámadta. :D

      Törlés
  2. Tartok tőle, hogy nálunk is lesznek izgalmas helyzetek :-) Rebeka imádja a babákat és lelkesen kínálgatja őket mindenfélével. Izgalmas dolgokat vettünk már ki a barátnője öcsikéjének kezéből, amik Rebekától származtak. Múltkor egy méretes darab sült húst a szakasz grill partyn... :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No Peti ebben profi amúgy, SEMMIT sem ad Palikának önként. :D Még azt is elvenné tőle, amit ehet. Mondjuk jó ez igy, mert legalább nem tömi veszélyes dolgokkal, nem kell attól tartani, hogy "megmérgezi". :)
      Rebbát ismerve TUTI lesznek kényes szituk. Hehe.

      Törlés
    2. Rebeka mindent és mindenkit etet... :-P Tisztára dédimamája!

      Törlés