Oldalak

2014. szeptember 11., csütörtök

Nagyjából minden a helyén

Jelentem jó lett a kenyér, hurrá, már meg is kóstoltuk, rántottához (Peti) és paprikás krumplihoz (én) is kiválóan alkalmas. Ovi után amúgy voltunk a Belgrave Square-en játszózni, roppant meleg volt és rengetegen voltak, ha holnap is marad a jó idő, eskü kiviszem Petiéket a Seapointhoz, hát meg lehet rohadni máskülönben. Délelőtt egyébként Palikával kinéztünk a Poolbeg-re is, miután korán aludt és be akartam neki iktatni egy extra szunyát, gondoltam, ha kiautózunk tengerhez, majd alszik. És lőn. Aludt is, én meg megirtam a bevásárlólistácskámat és olvasgattam az Amit rosszul tudtunk...-ot. Minden szép, minden jó - lenne, ha Palika egy órája nem szenvedne, mint a kutya, mert nem tud elaludni... Máskor 4 körül tuti elalszik, lazán, most 5 óra és üvölt az ágyában miután 4 óta ringattam, etettem, ringattam, etettem felváltva, mig meg nem elégeltem. Eh.

6 megjegyzés:

  1. Annyira irigyellek ezért a parkozásért. Én nem merek itt Szegeden kimenni a Ligetbe, mert tele van kreténnel. Meg itt nem is szokás csak úgy leheverni a fűre, pedig milyen jó lenne néha, már csak a kimozdulás élménye miatt is.

    VálaszTörlés
  2. Kretének? :-/ Már részegek, cigizők?
    Mondjuk tény, hogy otthon nincs is nagyon ilyen szép ződ gyep. :) És különben is, ha lenne, "fűre lépni tilos"... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háttőőő, konkrétan mutogatós bácsikra gondolok...meg hajléktalanokra...

      Törlés
    2. Jeszusom. :(
      Basszus, most, hogy mondod, nincsenek is itt hajléktalanok. (Oké, a központban vannak, de ott rég jártam.)

      Törlés
  3. mennyire nagynak látszik minden fiú ingben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Mert nagy is! Elképesztő! :) :) (Főleg Paja mellett...)

      Törlés