Oldalak

2014. szeptember 11., csütörtök

Tegnap miután Palika felébredt, elcuccoltunk a Nutgrove Shopping Centre-be venni neki rugikat. Sikerült is, kapott három szép kiskutyásat. Beugrottunk a Tescoba is, némi rágcsáért (egyszer megjavulok én... jó leszek majd...) meg a Dealz-be elemekért. Épp visszaértünk Petiért az oviba 3/4 2-re. Mivel tűzött a nap, elautóztunk a Herbert Parkba, piknikeztünk kicsit a vadi új pikniktakarónkon és siettünk haza ebédelni meg csendespihenőzni. Az este csendese(bbe)n telt, sütöttem békebeli sós rágcsát és fél 10-re mindkét gyerek ágyban volt, igaz, Petit még 3/4 11-kor is hallottam motyogni. (Palika meg már negyed 10-kor megejtette az első kelését - ő fél 9-kor hajtotta álomra a busa fejét.)
Ma amúgy jól indult a reggel, Paja csak 4x kelt éjjel, egész friss vagyok, hahaha. Az oviból hazajövet vettem egy koffeinmentes latte-t a szemközti Kiosk-ban, 50 méterre van basszus, de eddig eszembe sem jutott, hogy tudok ott venni igazi (értsd nem por) kávét és tádáááám, kiderült, hogy ezt a kávét szavazták meg 2014 egyik legjobbjának Dublinban. Mókás. (Nem mintha én érezném a különbséget kávé - kávé között, de ez más mese.) Egyébként fél 11, Palika 3/4 10-kor elaludt, én meg már feltettem főni a paprikás krumplit és megdagasztattam egy kenyeret a kenyérsütővel. Folyik az élet, mint a parancsolat. Ja, és kiderült, hogy Peti kedvenc kisfiúját (azért a kedvence, mert nagyon szép... azt mondja, szebb, mint ő hehe...) az oviból úgy hivják hogy... hogy Elijah. Gondolom rajtam kivül mindenki tudta, hogy kell ezt a nevet kiejteni... Pf.
No hát itt tartunk most.
És akkor pár kép az ovi környékéről:
Itt szoktunk bal oldalon végiggyalogolni, ez a mi utcánk tkp
Ha kocsival kéne menni, inkább ezen a hátsó úton mennénk, mert reggel a Pembroke forgalmas 
Ez már az ovi - jó sok parkolóhely van és széles az út is, imádom
Ez a bejárat
És a hires udvar... Hehehe. 
Illetve még az jutott eszembe, hogy ezer éve meg akarom venni a spenótos könyvet, tegnap este rá is kerestem a bookline-nál, mert ugye ők ingyen viszik ki 14-ig a pickpack pontba a könyveket (köszi az infot!) és 2900 Ft basszus. A book depository-nál átszámolva 2200. És házhoz szállitják, ingyen,  nem Anyuéknak kell kihozni majd október közepén... Mik vannak!

8 megjegyzés:

  1. Kb negyedénél tartok a spenótos könyvnek és nagyon tetszik. No, de ugye én ebben a környezetben élek, ha semmi hasznos ötlet nem volna benne, akkor is tetszene valószínűleg.
    Az "Ilájdzsa"-ról meg... Mi is csak onnét tudjuk, hogy az egyik kedvenc sorozatunkban van egy. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát meglátjuk milyen, este megrendelem. :)
    Ezért utálom az angolt amúgy, ennyi év után meg egyetem után is csomószor f*ngom sincs, mit hogy ejtenek. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, hát nem is egyszerű. Én sokszor mondok akkora zöldségeket... Lassan már nem is merek angolul megszólalni!
      De amúgy a francia még rosszabb! Én arra jövök rá, hogy mindennek be kell biflázni a kiejtését, mert mintha nem is volna szabály. Vezetékneveknél szerintem nincs is. :-P
      Amikor feltűnt az említett karakter a sorozatban azt gondoltam valami orosz a muki ezzel a névvel :-) aztán utána - jó pár résszel utána - mikor láttam leírva a nevét esett csak le, hogy "Éliás".
      Én például a Vincent névnél néztem nagy boci szemekkel. Gondoltam, hogy franciául "Vinszen"-nek ejtik. Milyen szép név, még adnám is... Ahha, mi? "Venszon"
      Most így a keresztnév keresgélése közben bukkanunk "kincsekre" és, de jó, hogy nem azt szemeltük ki, mert tök kreténül ejtenék a tanárai/barátai.

      Törlés
  3. A kedvenceim az ir nevek amúgy, Tadgh = Tájg pl. :D Elijah-t nem ejtettem ki (hálistennek), Peti mondta, hogy van a csoportban egy "Rájdzsa". Valami arabra gondoltam, bár azt mondta, szőke. Ma reggel rákérdeztem az óvónőnél, mégis ki lehet ez és akkor mondta, hogy jaaa, hát Ilájdzsa, én meg csak pislogtam, hogy te jó isten, ez az, amit Elijah-nak irnak?! Én szerintem Ilájá-nak mondtam volna. :D :D

    VálaszTörlés
  4. Bár most, hogy belegondolok, nem tudom, miért ejtettem volna j-vel... :D
    Jumanji sem Jumanji. :D

    VálaszTörlés
  5. Gergő egyszer azzal jött haza az óvodából, hogy a másik csoportban az egyik kislányt Harisnyának hívják. Rákérdeztem az óvónőknél, mert ugyan hallottam már érdekes nevekről, de ez elég valószínűtlennek tűnt. A kislány félig thai és Alicia (aliszja). :D

    VálaszTörlés