Oldalak

2014. szeptember 28., vasárnap

Tököm kivan, mint mindig

Szokás szerint tajtékzom kicsit.
Nem tudom, mit csináljak. A már-már megszokott 6-7x-es ébredés után tegnap éjjel 9x kelt. Este 9 és reggel 7 között. Kiszámoltam, 8 órát aludt 9x megszakitva*. Most azon filózom, hogy feltegyem-e ebay-re, vigye, akinek kell vagy irassak fel neki valami nyugtatót, mert egyszerűen nem birom. Ilyen nincs bazmeg, hogy 8 hónapja az őrület határán egyensúlyozunk. Petivel csak orditani tudok, AV-vel nonstop veszekszünk, mert mindnyájan totálisan kivagyunk. Ma reggel Peti azt kérdezte, lenne-e még egy Palika, ha ez itt véletlenül meghalna. Elegem van, felmondok.

* Ja, éjszaka leszakadt a polc is a nappaliban, úgyhogy volt még egy ébredésünk. Leszakad a polc, hát beszarok, komolyan, miért is ne éjjel és miért is ne pont olyankor, mikor alapból 9x kelünk. Nincs isten, én mondom.

4 megjegyzés:

  1. Ott nincs ilyen alvasambulancia? Vagy ha jottok haza, itthon nem tudnatok elvinni? Vagy ami meg eszembe jutott: nem nagy az orrmandulaja, es arra ebred h nem kap levegot?

    VálaszTörlés
  2. :-(
    Keresd meg sürgősen azt az ostheot!

    VálaszTörlés
  3. Haza nem megyünk jó ideig remélem, akar a halál repülni. :-/
    Ha az orrmandula lenne bűnös, akkor szörcsögne, nem? Nem tudom... Nekem kivették anno, ennyire ismerem. :)
    Alvásambulanciát megnézem.
    Amúgy holnap kérek időpontot GP-hez, ha nem mond semmi okosat (és nem fog), keresek, o-t is, igérem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem akkor horkolna, ha nem kapna levegőt. (Rebbával voltam fül-orr-gégészeten, mert horkolt, hogy tán ez...)

      Törlés