Oldalak

2014. szeptember 28., vasárnap

Puff

Egyébként azon is felhúztam magam, hogy elvileg eladtam a jumperoo-t meg a cot mobile-t, az egyikért tegnap este, a másikért ma reggel kellett volna jönni, hát lehet tippelni, elvitték-e őket. Komolyan, nekem nem lenne pofám lelkendezni, hogy persze, viszem, hurrá, de jó de jó, majd lefosni az egészet és szó nélkül elsunnyogni a dolgot. Vajon mennyiből tart annyit irni, hogy bocs, meggondoltam magam? Mennyiből tart lemondani egy megbeszélt találkozót?
De leszarom, sosem csináltam még ilyet, mert rosszfejségnek tartottam, de most úgy beirom nekik a negativ értékelést, úgy, hogy csak úgy cseng. Nem kell rosszkor lenne rossz helyen.

3 megjegyzés:

  1. Jogos! Az ilyeneket én is utálom! Írd csak be nekik!

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen bosszantó? Én magamból indulok ki, én tuti odaböfögnék két sort, hogy szorri... hülyék.
    Amúgy azóta irt mindkettő, most este, hogy jaj, sajnálják stb stb stb
    No köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hja, nah, köszi utólag! Nyazsgem az ilyennek!
      Szerintem ez alapvető tisztelet az embertársaink felé és a gyerekszoba létén vagy nem létén múlik...

      Törlés