Oldalak

2014. november 5., szerda

Aprók

  • Ma megjött a Bord Gais két ajándékkönyve*, hurrá. Igaz, volt 2 hónap is, mire ideért, de ajándék lófog ugye... (Peti roppantul élvezi a matricás füzetét, egész délután azzal szórakozott.)
  • Paja még mindig nem képes 1-1,5 óránál többet aludni egy húzásra, nagyon durva, elmúlt 10 hónapos és mindig van valami, ami miatt ilyen sűrűn ébred... 
  • Megjött a hideg. Elkel a nagykabát és a sapka is, annak ellenére, hogy ma pedig a nap is száz ágra sütött. 
  • Tegnap láttam egy óriási hullócsillagot, de elfelejtettem azt kivánni, hogy aludja át az éjszakát Palika, én idióta. 
  • Ma láttam, ahogy a Tescoban felállitják az első karácsonyfát. Mondtam én, mondtam, hogy ezek csak a Halloween elmúltára várnak és beindulnak rögtön.
  • Ma AV interjúzott a Prezivel, de azok alapján, amiket mesélt, nagyon remélem, hogy nem lesz második kör, mert baromira nem volt szimpi az interjúztató és különben sem akarunk hazamenni. (Ilyeneket kért tőle valami Rita, hogy Meséljen el mindent a gyerekkoráról (közöd bazmeg?) meg mindenáron azt akarta tudni, mennyi fizetést szeretne, mert ha nem egyeznek az elképzeléseik, ne vesztegessék itt egymás idejét. Igy. Pfff. Hiába mondta neki AV, hogy számára a pozició izgalmassága maga mérvadóbb, mint a fizetés (de tényleg, ő ilyen, akkor sem menne el Mekibe dolgozni, ha több milliót keresne ezzel), a csaj nem hitt el neki... Idióta. Jáááááááj, nem akarok hazamenni, nem és nem. (Oké, oké, lehet, már túlságosan is elszoktunk az otthoni pokróc / pénzközpontú stilustól, aláirom, de akkor is, tök lehangoló volt csak hallgatni is AV beszámolóját, milyen volt az interjú...))
  • Tegnap voltam úszni az új fürdőrucimban, mivel elmaradt a terhes-uszi, enyém volt az egész medence, tádáááám. (Kedden 6-7-ig csak a fél pálya szabad, de gondoltam nem érdekel, az is valami, utána 7-8-ig baromi sokan voltak múltkor, annál nem lehet rosszabb és lőn. Mázlim volt, na.)
  • Tescoban van egy őrült pénztáros (nem pénztáros, ilyen segitő, mert csak önkiszolgáló pénztárak vannak), aki folyton simogatja meg puszilgatja (!) Palikát. Erőből. Ha ő van szolgálatban, inkább nem is veszek semmit, mert amig csippantom le a cuccaimat, folyamatosan inzultálja Paját. Persze, persze, mosolygós meg cukorfalat gyerek, de akkor is.  
  • A hét témája az oviban a "Lifecycle of a Salmon" volt. Hátőőőő.
  • Posztzárta után érkezett a hir: Petinek ajánlottak egy helyet az Educate Together-be jövőre. Még meg kell erősitenünk a jelentkezését, de azért ez már valami! Egy helyre úgy tűnik már felveszik... Ó bárcsak, bárcsak.)
*

8 megjegyzés:

  1. jézusom, haza ne gyertek, de komolyan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán tervezzük. :D Csak néha felmerül. Nagyon néha.

      Törlés
  2. Ez a Rita nekem sem lopta be magát a szívembe így pár mondat után...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És te is, te is Titkos Télapózzál! :D

      Törlés
    2. Eztet én mostan nem érteni. :-(

      Törlés
    3. Lásd a Kérdések cimű posztot. ;)

      Törlés
    4. Áhhá! Jó! Még nem tartok ott... Itthon van Zember, csökkentetten vagyok netképes. :-P

      Törlés