Oldalak

2014. november 24., hétfő

Apróságok

  • EZ annyira szánalmas... Tudom, szatyorban élek, de azt sem tudom, mi ez a Frozen. Annyit tudok, hogy szuperül marketingelik, hiszen még a Céges Családi Karácsony is Frozen témájú lesz. (Téma, betojok, minek téma, eddig sem volt és imádták a gyerekek...) 
  • Peti új kedvenc száma a Where the wild roses grow... Roppant beleéléésel tudja dalolni, hogy my name was Elisa Day... 
  • Emellett Pipetta megirta élete első számát, szövege: What's the time, baby - I want to subidu..
  • Fel kell adnunk Santanak a levelet, hogy még tudjon válaszolni, jajj, el ne felejtsem. 
  • Némmá, ez meg nem tiszta Nyugati? Vicces:

7 megjegyzés:

  1. Jajj mán! Szégyelljed magadat, hogy nem vágod a Frozent! (Pedig tök jó!)
    Én személy szerint nagyon szeretem :-) , mert végre nem a sablon jön a herceg, megmenti a hercegnőt bla bla szirup story! S jó poénok is vannak benne!
    Tessék megnézni! Jégvarázs magyarul.
    Itt minden anyuka ismeri és természetesen ezt a számot is:
    https://www.youtube.com/watch?v=4uMPkW4w4zM
    Legutóbb az ápolónők énekelték Rebbának a kórházi ügyeleten... :-P

    VálaszTörlés
  2. Én semmilyen Disney rajzfilmet nem vágok, nem láttam se a Pocahontast, se az Oroszlánkirályt, se egyiket sem. :D :D
    Igy jártam. Számomra a Disney kimerült a Családi Mozidélutánnal... :D Ausztrál Expressz és Suli. :D
    (A szám sem rémlik... :D :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tessék pótolni! Kezdésnek a Frozen pont jó... :-) Nem akarokhülyeséget mondani, de asszem Oscart is nyert. (Kb itt ki is merül, hogy hány Oscar-díjas filmet láttam az utóbbi 2,5 évben. :-D )

      Törlés
  3. Haha, hát persze, hogy nem vágod a Frozent, mert nincs lányod :D Amúgy én utálom, szerintem idegesítő a grafikája és a sztori is elég bugyuta (igen, tudom, sznob vagyok, de utálom a mai rajzfilmeket, ez van... a Frozent is csak azért néztem meg, mert az egyik anyuka visszamondta, és így egyetlen anyukára maradt volna 5 gyerek moziztatása... mondjuk jobb is, hogy ott voltam, mert hangos és néhol ijesztő.) na mindegy, csak azt akartam mondani, hogy nem veszítesz semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Petit abszolút nem izgatják még az ilyen nagy mozi rajzfilmek. Most akartuk megnézni a Süsüt vele - 15 perc után közölte, hogy jáááááááj, de unom... Kicsi ő még ezekhez - hálistennek. :)

      Törlés
  4. Mazsola és Tádét ajánlom nagyon (10 perc egy epizód) ill a Mirr Murr-t! Mazsolából csomó fenn van a youtubeon asszem.

    VálaszTörlés