Oldalak

2014. november 23., vasárnap

Helyzetjelentés

Nohát az állapotunk mit sem javult, vagyis hazudok, kicsit javult, mert Peti már egész jól van, de Palika most már rendszeresen hány. Nem tudom, mit kezdjek vele, gondolom a sok gyógyszer és a nulla evés igy jön ki rajta. Kedd óta zöldséges kaját, Weetabixet, porridge-t, sörkorcsolyát, kölesgolyót, kekszet abszolút nem evett, olyan 2-3 kis üveges gyümis kaját gyűrt le illetve szopik hébe-hóba. Tegnap este amúgy már azt hittük, hű, de jól van, mert játszott, mosolygott végre, aztán 7 óra körül egyszer csak becsipte az ujját egy fiókba, majd a nagy sirás közepette hányt nagyjából fél litert. Inni iszik hálistennek, no de nem ennyit. Aztán az előbb is. Már majdnem elaludt a kezemben, de egyszer csak ficergett kicsit, majd telibe rókázott, újra, hogy mindketten öltözhettünk át (a bugyim is olyan lett). Szegényke amúgy tök jól viseli ezt is, csak néz, hogy ez most mi a fene volt, de mintha a megkönnyebbülés felülirná a kellemetlenséget... AV-ék amúgy elmentek játszózni, mert szépen süt a nap, mi meg itthon ragadtunk, de mivel Pajának reggel már nem volt láza, remélem holnap már kikukkanthatunk mi is, mert kéne a friss levegő mindkettőnknek. (Én mondjuk tegnap délután, mikor Palika aludt, elszöktem a Lidl-be (a Nutgrove-ba indultam, de nem volt parkolóhely, haha, úgyhogy le vagytok ti ejtve kiáltással továbbgurultam a Lidl-hez és némi kaja mellett bánatomban vettem egy tengeri állatos gofrisütőt is, csak €10 volt, a hülyének is megéri és Peti szereti), de a tenger kéne nekünk, hátha az kidugitaná végre az orrunkat...)
Jaj, istenem, legyünk már jól, legyünk már jól, legyünk már jól, az éjjeli tortúra ehhez képest smafu, komolyan.

3 megjegyzés:

  1. :-(
    Szenya élet ez, én mondom, amikor az ember azt hiszi, hogy már nincs lejjebb, bebizonyítja, hogy de, van lejjebb.
    Jobbuljatok, jobbuljatok!

    VálaszTörlés