Oldalak

2014. november 15., szombat

Hétvége 1

Vagyis most.
Délelőtt voltunk a magyar oviban, ami viccesen kezdődött, mert Peti nem akart ottmaradni. Lógott rajtam, mint alma a fán és többször is bepróbálkozott vele, hogy menjünk haza. (Mondom én, hogy bújkál benne valami, szipp, elég rosszul hall ugyanis megint meg ez a ragaszkodás sem rá vall...) Végül hosszas unszolása ellenére leléptem, kicsit ugyan lelkiismeretfurdalásom volt, de mikor visszanéztem, megnyugodva láttam, hogy boldogan festeget a többiekkel... Ennyit erről. Piha. Biztos, ami biztos, azért odaadtam a telefonszámomat az egyik óvó néninek, hogy ha rosszul lenne, azonnal hivjanak, de nem volt semmi szerencsére, elvolt, mint mindig. A szabadidőmben először a Supervalu-ba sétáltam át, bevásároltam, majd némi filozofálás után ismét az Itsa-ba ültem be kávézni. (Gondolkoztam, hogy a Starbucks-ot, az Insomniát vagy a két kis helyi kávézó egyikét válasszam-e a bevált Itsa helyett, de végülis Starbucks-ban már voltam a héten, az Insomnia nagyon kicsinek tűnt, a két kis helyi kávézó meg fullon volt... Szóval ennyi, nyert ismét az Itsa.) Hogy mégis legyen némi újdonság, a zabpelyhes muffin helyett ezúttal scone-t kértem a koffeinmentes latte-m mellé és élveztem az életet egy jó fél órát... Dél körül eszembe jutott, hogy hallottuk tegnap a rádióban, hogy a mai Irish Daily Mail-hez ingyenes Lego jár, úgyhogy az ovi felé sétálva beugrottam egy újságoshoz és felmarkoltam kettőt is, mert nem tudtam eldönteni, hogy Peti egy kis repülőnek vagy egy kis rendőrautónak örülne jobban... (€1,3 volt egy újság, a hülyének is megérte.) Mivel még volt némi időm, beültem a Parish Centre (itt van a magyar ovi) kávézójába olvasni kicsit, majd 3/4 1-kor felkaptam Petit és egy-két kisebb kacskaringóval (pár utat elárasztott a viz és ezek természetesen le voltak zárva) 2-re értünk haza. Itthon befejeztem a tegnap elkezdett ebédet (tejszines gombapörkölt), majd ettünk és miután AV elaltatta Palikát, elvitte Petit a Dunnes-be nézelődni. Igy kell-e... Itt tartunk most, kiváncsian várom, mit rejt az este, reményeim szerint semmit, csak egy jó alapos alvást... (Aztán felébredek. Szó szerint.)

update: Peti lázas, 38.2 délután óta...

2 megjegyzés: