Oldalak

2014. november 17., hétfő

Hétvége 2

Peti láza hálistennek lement, 37,4-el ébredt reggel és ennyivel feküdt le. Köhög, elég rendesen, meg fáj a feje, de nem letört vagy ilyesmi, teljesen a szokásos. Délelőtt persze nem volt teniszen, itthon boldogitottuk egymást, remélem Christian hiányolta... AV 9 körül elugrott a Lidl-be friss péksütiért (én kissé káromkodtam, bevallom, mert Palika nyűgös volt, Peti meg sirni kezdett, hogy elment (mondom én, hogy nagyon apás) és 5 percenként kérdezgette, mikor jön már haza... hát köszönöm, szép kis reggel...), mikor megjött, akkor tudtam csak elmenni zuhizni, enni, szóval elkezdeni a napot. Amig Paja aludt, főztem, majd mikor felébredt, eltoltam a Boots-ba az online rendelt babahabfürdőért (bio és mandarin illatú, ó jeee) illetve elmentünk a Herbert Parkba is, ahol hintáztattam egy kicsit. Miután meccs volt megint, már 10-től gyűlt a nép a környékünkön, amikor sétáltunk, akkor meg már brutál tömeg hömpölygött az utcákon, hihetetlen, mekkora kultúrája van itt a meccsre járásnak... Fél 2 körül értünk haza Palikával, akkor megebédeltem én is, majd szabad program következett: mindkét gyerek szabadon garázdálkodott a lakásban. Fél 4 körül Paja újra elaludt, én pedig úgy döntöttem, hogy megnézem a hires-nevezetes dublini karácsonyi vásárt, amit úgy marketingelnek, mintha legalábbis a bécsi vásárról beszélnénk... Kocsival mentem, ami merész húzás volt a parkolás miatt, nem is találtam az utcán üres helyet, úgyhogy kénytelen voltam a St Stephen's Green közelében lévő mélygarázsra hagyatkozni... Szerencsémre viszonylag emberi helyen találtam egy likat a parkolóházban (értsd nem kellett felcentiznem a kocsit az ötödik emeletre - meg is bolondultam volna, mert Minikre tervezték ezt a parkolót is, épp van annyi hely, hogy kilencven fokot forduljon az ember a fel- és lehajtóknál, őrület, nem tudom, mi lenne, ha kicsit nagyobbra terveznék ezeket a garázsokat), úgyhogy egy rövid séta után már ott is voltam a bevásárlóközpontnál. A Carroll's-ban kezdtem, majd örömmel állapitottam meg, hogy nyilt egy Tiger a pláza közepén, úgyhogy oda is beugrottam, onnan elsétáltam a Yankee Candle üzletbe, majd kiértem a Graftonra, ahol megkerestem a Christmas Market-et. Hát. Fél óráig röhögtem kinomban, ugyanis a piac nem ám egy téren van, még csak nem is a Graftonon, hanem bazmeg a St Stephen's Green mentén, ahol a lovak állnak. Magyarul, valami nagyon okos a karácsonyi vásárt egy járdaszakaszra tervezte. Igen. Képzeljük el mondjuk az Erzsébet körutat, amin egy harminc méteres szakasz A Vásár. A legnagyobb poén, hogy sorba kellett állni, hogy az ember bejusson a nagyjából egy méter széles csikra, ami az árusok között volt. Nesze neked vidám forralt borozás meg kolbászozás... Itt csak haladás van kérem, szigorúan előre, mert nyomnak hátulról... Eh... És erre vártunk idáig! (Ez Dublin első karácsonyi vására... Bakker... Vörösmarty teret akarok.) Ki lehet tehát találni, mennyit nézelődtem: semennyit. Csináltam pár fotót és inkább visszamentem a plázába és vettem pár akciós dolgot a Dunnesből. Negyed 6-ra már itthon is voltam, onnantól pedig ment a nagyüzem: vacsoráztatás, telefonok, fürdetés, móka, kacagás.    
Hát igy. Holnap lesz itt kép is, igérem, de most szunya. (Paja már egyszer felkelt, haha.)

Holnap van, képek:
A fények szépek legalább
Maga a piac
És a sor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése