Oldalak

2014. november 10., hétfő

Tehát Titkos Télapó

Négyen vagyunk, két külföldön élő, két magyarországi. 


A szabályzat egyszerű: Kapsz egy nevet (meg cimet) és az illetőt meg kell ajándékoznod. Az ajándék lehet saját készítésű vagy vásárolt, DE 5-6 €-nál (2000 Ft kb) többe ne kerüljön. Egymást ajándékozzuk, tehát nem a családtagoknak, gyerekeknek, másik családnak küldünk ajándékot, csak a résztvevőnek!
Szerintem a postát ismerve december 1-ig postázni kéne a boritékot / csomit (vagy még előbb), hogy mindenki időben megkapja!
Az ajándékot karácsony előtt (december 24) kibontani NEM SZABAD!

A nevet, amit szerintem a random.org-gal fogok kiválasztatni, csütörtökön küldöm el, addig még várjunk szerintem, hátha csatlakozik valaki (vagy meggondolja magát hehe).

Have fun addig is...

16 megjegyzés:

  1. Címet hova írjuk meg?
    S ha valaki olyat húz, aki meghívós és nem olvassa?
    Mondjuk - nem tudom, hogy ő játszik-e, csak példa - Molly nem meghívott hozzám, de ha nekem szánt ajándékot szeretne küldeni, ahhoz valószínű bekukkantana hozzám. Ha pedig meghívót kér, akkor már tudom kitől kapok ajándékot...

    VálaszTörlés
  2. Nekem kéne megirni vagy a tengerpartblog gmailre vagy FB-re. :)
    Ha olyan húz, aki nem ismer (bár ez nem valószinű, de lehet), akkor látatlanban ajándékoz. :D
    Egyformák vagyunk mindannyian. :D :D :D No neeeem, de hát nem tudom.
    Válasszak inkább én párokat? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeee, sorsolás legyen!
      De akkor most kik is játszanak?
      Megírom FB-on a címem mindjárt.

      Törlés
  3. Köszi! Katity, Maggie, Te, én meg még várok Ágira (Jobbra van Sárkány és Skorpió). Manner-t sajnos nem érem el, nem olvas olyan sűrűn. :)

    VálaszTörlés
  4. No, akkor csak Ágival és Mannerrel merülhet fel probléma. :-)
    Kár, hogy Mannert nem éred el! Csábít a neve... wehehehe!

    VálaszTörlés
  5. Oh, stop it ez igy nem er. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mar hogy ezt Mollynak akartam a meghivos mondat utan. :)))

      Törlés
    2. Akkor most nem adhatok neki, míg nem megy bele a játékba? :-D Zsaroljuk be a spinét? :-D wehehehehe!

      Törlés
    3. Megkegyelmezhetsz, no Jo. :)

      Törlés
    4. Akkor küldesz nekem egy Molly e-mail címet?

      Törlés
    5. Őőőőőőőőő, hát azt nem tudom, de biztos ideér és megirja. :)

      Törlés
    6. mlly_blm@yahoo.com, köszi:)

      (ne zsaroljatok, hoppon marad, akinek ajándékot kéne adnom, az meg szomorú)

      Törlés
    7. Elméletileg meghívtalak.

      Törlés
  6. Sziasztok, hát ezt sajnos csak most vettem észre :( Ha jövőre (vagyis már idén van, hehe) is lesz ilyen, akkor nagyon szívesen részt veszek!
    Képzeld, Part, az történet, hogy nem engedett be a blogod (vagy a blogger, vagy mittomén) egy darabig, már azt hittem, ki vagyok tiltva :o most gyorsan pótolom az utóbbi két hónapot, jó sokat kellett visszalapoznom. BÚÉK!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sose bánd. :D Jövőre nem lesz.
      Hogyhogy nem engedett be? o.O Más cimmel nézted esetleg?
      BUÉK!

      Törlés