Oldalak

2014. december 11., csütörtök

A hét közepe

AV tegnap este 1-fél 2 körül ért haza, én már nem vártam meg, fél 12-kor kidőltem - bár nem tudom, minek, mivel Palika minden óra 45-kor ébresztett. Szerintem megártott neki a tonhalas bébikaja, amit ebédre evett vagy nem tudom, mindenesetre fetrengett rendesen, sirva ébredt, ergo a hasa fájt. (Röhej amúgy ezt irni 11 hónap után, de mit tegyek... Rendelek Biogaiát, eldöntöttem, a Gripe Water úgyis elfogyott...) Tegnap este még leboltoltam, hogy egy ismerős BioAnyu küld nekem kis szappankákat, amiket oda tudok passzolni az óvónéniknek és akkor mind a hárman ezt kapják karácsonyra: egy kis mézeskalácssziv - egy kis gingerman alakú szappankával. Szerintem király. Kitaláltam végre amúgy, mit szeretnék karira: egy online biotanfolyamot (ismerős csinálja, €20, akit érdekel esetleg, annak küldöm a részleteket, tök izgi, állitólag jó kis bevezető a saját kozmetikumok világába), egy egy napos buszos kirándulást vagy Belfastba vagy valahová ide a környékre, egy nagyon jó minőségű arclemosót (hehe) és egy szinházjegyet szinte bármire. Ennyi a vágyam. (Oké, szeretném azt is, hogy 8 órát egyben aludhassak, de ez alap... No majd talán a szülinapomra kérem, nem akarok telhetetlennek tűnni...)
Ma reggel egyébként megjöttek a Homestore&More-ból rendelt piros diszek, hurrá, hurrá, alakulunk.
És akkor a folytatás már péntek reggel: Tegnap ovi után elmentünk és vettünk egy használt babakocsit, lábzsákkal. Mivel a fotón nem szerepelt összecsukva, mikor megláttam, mekkora baszom nagy, kicsit megbántam már a vételt, de miután 1,5 órát dugóztunk érte (alapból fél óra alatt megjártuk volna az utat, de esett a eső és az irek nem tudnak vezetni, borzalom, mit művelnek, komolyan, mondom ezt én, aki ugye nem régi iparos, de hát azért már mindennek van határa), szóval ennyi szenvedés, dugózás után már nem akartam otthagyni, nem túl őszinte mosollyal az arcomon inkább elhoztam, lesz, ami lesz. Majd valahogy megoldom: a régi Graco-t az autóban tartjuk majd mindig, ezzel meg sétálni járunk vagy nem tudom, csak €15 volt, maximum ha nagyon gáz, odaajándékozzunk valami nőjogi szervezetnek vagy ilyesmi... Amig Paja aludt, Petivel elkészitettük a házi képeslapjainkat, majd miután teljesen kivoltam a délután sikertelenségétől (vettünk egy rossz babakocsit, Palika egész délután nyűgös volt, stb stb stb), mikor megjött AV, én gyors tempóban leléptem kávézni. Eredetileg az Insomniába szerettem volna beülni, de láss csodát: az zárva volt. Fél 7-kor zárva volt. Ez a világ megérett a pusztulásra, én mondom. Mivel jó helyen lakunk, 300 méterre van az Insomniától egy Starbucks is, úgyhogy végül oda mentem, de érted, milyen már ez, hogy hétköznap fél 7-kor bezár egy népszerű kávézó... Eh, béna. Amig sütiztem, elkezdtem olvasni amúgy a French kids don't throw food-ot, de mivel csak 40-45 percet maradtam kb, nem sokáig jutottam, még szinte el sem kezdődött a sztori. A csütörtök hire egyébként, hogy nagyjából egy tiszta nap után újra taknyos vagyok, egyszerűen ott tartok, hogy felkötöm magam, mivel pillanatok kérdése és fogadjunk, hogy átadom Pajának, ami azt jelenti, hogy a mostani óránkénti kelés újra tovább romlik és majd megint 20 percenként ébredhetünk. Nem tudom, mondtam-e már, mennyire gyűlölöm ezt a telet...
Ami a karácsonyi készülődést illeti: ma végre feladom a képeslapokat a nagyszülőknek, reggel megérkeztek a szappankák az óvónéniknek (egy sajnos eltört, de rendeltem a magyar bio webshopból pár fürdőgolyót, egyet beáldozok és akkor a törött szappanka marad nálunk), ha minden igaz, estére összeirom még mit kaphatna AV meg Palika és kész, passz, lassan, de biztosan meglátom a fényt az alagút végén, érzem az ilyet.
Ma volt egyébként az ovis karácsonyozás, Hugo állitólag örült a lovacskának (ajánlom is hehe) és Peti is elégedett: kapott egy óriási plüss elefántot. Az igazat megvallva szerintem bármi más jobban illett volna hozzá (egy kis puzzle, egy kis LEGO, egy kis könyv, egy kis bármi), de sebaj, ajándék elefántnak ne nézd az agyarát, főleg azért ne, mert Peti abszolút nem csalódott, sőt, örült, hogy egy bazi nagy puha állatkát kapott, mert mint mondta, igy már sosem lesz egyedül, hiszen ez az elefánt mindig ott lesz vele... Hát jajj, igen. AV amúgy este megint nem lesz itthon, mert interjúzik Sydney-vel (ez már a 3. kör), ó, hát pont ez kellett még péntek estére, de tényleg.  

4 megjegyzés:

  1. A lényeg, hogy bejön neki és most van kire ráragadjon. :-) ;-)
    S akkor lehet, hogy jövő karácsonykor ti is fürdőruhában lesztek? :-O

    VálaszTörlés
  2. Kis tapadókorongosom. :D :D nagyon megsajnáltam, mikor ezt mondta, meg azért is, mert nem irigykedett Christian-ra, aki Legot kapott... Azt mondta, hogy ő mindig is elefántot szeretett volna. :D :D No persze...

    Hát már felvették ide egyszer, azt mondták, szuper stb stb, csak most áttették másik csapatba a role-t és az a főnök is meg akarja hallgatni... :-/ Mondjuk nem tudom, bevállalnánk-e...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De akkor ez távmunka? Azt hittem, ha Sydney, akkor az Sydney és átbútoroztok oda.

      Törlés
    2. Ez úgy van, hogy ha felveszik, megajánlják neki a munkát (fizu, feltételek, munkakör stb) és ő vagy elfogadja vagy nem.
      Nem távmunka, ha felveszik ÉS rá is bólintunk, akkor Sydney.

      Törlés