Oldalak

2014. december 19., péntek

Csütörtök

Péntek van, pár nap és karácsony, hihetetlen. A fő problémánk per pillanat Sydney, hogy mi legyen, hogy legyen. Kockáztassuk-e meg a maradást vagy ugorjunk bele életünk legnagyobb projektjébe... Marha nagy igy készülődni a karácsonyra...
Tegnap amúgy Palikával voltunk a Nutgrove-ban még ovi előtt, elhoztam az Argosból a cuccokat és gyorsbevásároltam a Tescoban, majd 1.45-re hazatűztem, ledobtam Paját az apjának, aki kivett fél nap szabit és loholtam tovább Petiért az oviba, hogy negyed 3-ra odaérjünk a fodrászhoz. Hááááát... Lehet jobban járunk, ha nem érünk oda... Nem is értem egyébként, mert sokan dicsérték, de egyrészt Peti haját totál elbénázta, most teljesen egyenetlen szegénynek az egész, szóval igy itt-ott lyukak vannak benne; másrészt pedig én úgy nézek ki, mint aki megmosta a haját és kész. Én nem értem, miért nem tudja soha, egyetlen fodrász sem azt csinálni, amit kérnek tőle... Most pl megmondtam, hogy vállig érő hajat szeretnék, amit épp össze lehet kötni, ha kell. Igy. Ehhez képest olyan két centit, ha sikerült levágnia a loboncomból, pedig utálom, amikor már ilyen hosszú, mert semmit sem tudok vele csinálni, folyton lófarokban lifeg. Tök csalódott vagyok, de semmi kedvem megint fodrászt keresgélni, arról nem beszélve, hogy idegesitene, ha most ki kéne adnom 60-70 eurot egy tisztességes vágásért... Marad igy tehát, dehát érted. Gáz.
A délután folyamán azért jó is volt: kidiszitettük a lakást, kitettünk egy csomó matricát, úgyhogy most nincs felület, ahol ne lenne valami ünnepélyes haha. Eladtam a babakocsit is amúgy (igen, azt, amelyik pár napja volt nálunk - nem tehetek róla, bazi nagy volt összecsukva és nehéz is volt, sajnálom), szóval már nincs útban szerencsére, ez is valami. Este becsomagoltam végre az ovis ajándékokat, szóval az is pipa, ami még hátra van, hogy elhozzam AV két kis ajándékát a Next-ből meg a Debenhams-ból (mindkettő Blackrock); megcsináljam neki a krémet, amit már ezer éve terveztem; süssek egy adag cookie-t és kitaláljam a karácsonyi menüt. Ja és mellesleg eldöntsük, mi legyen Sydney-vel...    
Isteni.

9 megjegyzés:

  1. a hajammal nagyon szenvedek most én is. ha rövid, folyton kell rá vmi zselé, vax vagy hasonló, h ne plüssmaci fejem legyen. ha kicsit hosszú, össze- vissza kunkorodik, ha hosszabb egy fokkal, lófarok, mert idegesít. béna.

    VálaszTörlés
  2. plüssmaci. :D :D
    azt utálom, hogy mindenki lelkesedik, milyen jó hajam van - aha, csak épp kezdeni nem lehet vele soha semmit. :(

    VálaszTörlés
  3. Hú, ilyen szempontból mekkora mázlista vagyok - lekopogom! - valahogy én vonzom a magyar fodrász csajokat és Guyane előtt is, s most is a barátnőm pont egy-egy fodrász csaj volt, akik ráadásul jól is dolgoznak.
    Első évben meg növesztettem a hajam itt kb és házilag festettem. (Hát ez pocsék is volt!)
    40-60 buznyákot fizetni egy vágásért olyan, mintha a fogam húznák!
    Ráadásul ezen a mocsok klímán így is szanaszét áll a rebellis hajzatom, mire hazaérek a fodrásztól. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tényleg mázlista vagy. Én már 10+ fodrsznál voltam és mind elég gáz volt. 1-5ig értékelve volt 1-2 3/4-es, a többi 1-es, 2-es. Eh.
      Mondjuk itt sem kedvez a szél / eső a frizurának. :D :D :D

      Törlés
    2. Én egyszer voltam franciánál egy titkárnős szalonban, mert nyitási akció volt és csak 42 Eu volt a vágás, mosás, szárítás. (Bár balzsammal már 50 Eut hagytam ott. :-P) S hát irtóra nem voltam elájulva a munkájától...
      Itt most a festéket megveszem a kellékesben, a munkadíjat meg csontban fizetem ki a fodrász kutyájának. :-D

      Törlés
    3. :D Csontban... Igy könnyű. Groupon vagy ilyesmit érdemes nézegetni, de még nem mentem bele meg ki tudja, ki a jó... Ezt a csajt is dicsérték és tessék.

      Törlés
    4. S a kinti magyarok között nincsen? Úgy vettem észre, hogy általában a magyar lányok színvonalas munkát adnak ki a kezükből...

      Törlés
    5. Akkor visszaszívtam. :-(

      Törlés