Oldalak

2014. december 18., csütörtök

A szerda csak egy szerda

Tegnap jó sokat haladtam a karácsonyi készülődést illetően, már látom a fényt az alagút végén, lehet, hogy kész leszek időben mindennel.
Délelőtt jöttek Krisztiék és mivel Palika korábban kelt, mint szokott, jól kijött a lépés: épp mikor felébredt, ők megérkeztek. Paja teljesen odáig volt a vendégektől, szó szerint mutogatta a játékait, nagyon aranyos volt, tiszta extázisba esett, hogy hasonló korú babát lát. (Járni kell vele valahová, érzem az ilyet, főleg, ha átáll az egy alvásra, délelőtt lefárasztom, délután meg alszik 2-4-ig. Óóóó, szép is lenne...) No szóval mivel az élet nem játék és mese, fél 2kor elhoztuk Petit az oviból és onnantól kicsit káoszosabb lett a buli, mert ha vendégeink vannak, Pipi iszonyatosan produkálja magát, zsizseg, rohangál, mutogat, húzkod, szóval maximálisan próbál a középpontba kerülni. (Ezúttal a gyerekek járássegitőjét lopta el és azzal loholt fel s alá a nappaliban, hiába szóltam rá, csak rótta, rótta a köröket, én meg égtem, mint a Reichstag, milyen szófogadatlan...) Krisztiék végül fél 3 körül léptek le, mivel addigra mindkét baba kifáradt és gondolom elege is lett a zűrzavarból. Az alapos fárasztás következtében Palika 4 körül simán elaludt, mondom én, kell a gyerektársaság neki, hátha az egycsapásra megoldja az alvásgondjainkat... Mig Paja aludt, megrendeltem AV karácsonyi ajándékait: a könyv és a házi krém (ez még nincs kész, jajjj, de az összetevőket már beszereztem) mellé kap egy barna szijat (Next-ből még el kell hozni), egy diszdobozos zoknicsomagot (Debenhamsból még el kell hozni) (ez amúgy vicc, arra utal, hogy én nem tudom, mit művel a zoknijaival, de tuti, hogy havonta vennünk kell 5 párat, mert vagy elhagyja vagy szanaszét szakitja őket... őrület) és egy távirányitós autót (Argosból el kell hozni). Ezeken kivül vettem Palikának az Argosból egy zenélős könyvet illetve Petinek egy abc-s buszt, ezeket együtt el tudom hozni remélhetőleg ma a Nutgrove-ból. (Ja és kitaláltam mit kap Palika a szülinapjára: egy új gyerekülést, mert a hordozóba már csak bele tudom hajtogatni...) A költésen kivül az ovis ajándékokkal is haladtam: elkészitettem az ajándékkisérő lapokat, szóval már csak csomagolnom kell és kész, el sem hiszem.
A nap fő hire volt amúgy még, hogy AV-nak jeleztek Sydney-ből, hogy megfelelt, úgyhogy most megy az agyalás, mi legyen... Eh, utálom ezt, utálom.

4 megjegyzés:

  1. Sidney a Cég sidney-i irodája (ha van ilyen) x hónapra, vagy egy másik cég? bocs, ha már írtad

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez a cég sydney-i irodája. :) És nem x hónap, pár év. Vagy nem tudom.

    VálaszTörlés
  3. Érzem, hogy a lényeget ragadom meg, de: az a Leapfrog abc-s busz nagyon menő!

    VálaszTörlés
  4. Remélem tetszik majd neki.
    Rád hagyom, ha költözünk haha.

    VálaszTörlés