Oldalak

2014. december 16., kedd

Kedd

Hát furcsa kis napunk volt ma... Kezdődött azzal, hogy mindenki 3/4 9-kor kelt. AV szabin volt, igy nem jelentett ez nagy gondot, de akkor is, már csúszva indult a nap. Mivel még este megbeszéltük Krisztivel, hogy 12-1 körül átjönnek, gyorsan irtam neki, hogy jöjjenek előbb, ha tudnak, mert valószinűleg ma lesz a nagy nap, mikor Palika tuti, hogy csak egyszer alszik, még hozzá nagyjából 12-1 körül, szóval akkor ne állitsanak be, ha lehet. Pár perc múlva jött is a válasz, hogy oké, akkor készülődnek, úgyhogy gyors tempóban én is összekaptam a lakást, felöltöztettem Palikát csinibe, megreggeliztettem - majd fél 11 körül ránéztem a telefonomra és észrevettem, hogy jött egy üzenet, miszerint Krisztiék még sem tudnak előbb jönni, mert jön valami futár, akit persze meg kell várni... Ó. A nap innentől lazábban ment: AV elment a Nutgrove-ba karácsonyi dekorért, én sütöttem egy adag citromos kekszet mézeskalácsos izesitéssel és próbáltam kifürkészni, Paja vajon mikor óhajt elszunditani. Mivel AV nem dolgozott ugye és megbeszéltük, hogy ő hozza el Petit az oviból, nem volt nehéz dolgunk, mert igy Palikát bármikor elaltathattam, úgyhogy kérem 1.10 volt pontosan, mikor letettem őkelmét aludni egy olyan 5 percnyi hordozgatás után. Menő. AV és Peti pontban 3/4 2-kor értek haza, ekkor megebédeltünk és vártuk, hogy Palika felkeljen. Sajnos nem aludt túl sokat, 1 óra 15 perc után már fenn is kukorékolt - azaz fél 3 előtt már ébren is volt. Bár először el akartam iszkolni kávézni az Insomniába egyedül, végül megkiméltem AV-t, fél 4 körül hónom alá csaptam Pipit és az eső ellenére (karácsony + fél 4 + eső + irek = rossz ómen) elautóztunk Ágiékhoz átvenni a rendelt fürdőbombákat, amik közül kettőt kénytelen leszek beáldozni az egyik óvónéninek, tekintve, hogy a három szappanka közül az egyiknek letört ugye egy része, ergo az marad velünk itthon... No ami a rossz óment illeti: a 10 perces utat 45 perc (!) alatt tettük meg, iszonyat volt, már tök ideg voltam, ott tartottam, hogy visszafordulunk, de végül fogcsikorgatva kitartottam és végül csak megérkeztünk a célhoz... Mivel Ágiék két centire laknak a Dundrumtól, miután átvettük a cuccot, áteveztünk oda is - röpke 20 perc alatt - majd rá-rácsodálkozva a pláza fényeire, vettünk Petinek egy Christmas jumper-t (ő választotta: piros és egy kövér jegesmedve van rajta) és legnagyobb meglepetésemre kaptunk Lavera fogkrémet is az egyik bioboltban. (Az AloaDent-től Peti öklendezik, olyan szar az ize.) Hurrá. Miután Mr Puhány kezdett nyafizni, hogy fáradt, a Penney's után már csak a H&M-be ugrottunk be és haza is indultunk. 45 perc alatt, 6-ra értünk haza, majd innentől a nap a szokásos mederben folyt: vacsoráztatás, fürdetés, altatás.
Most 3/4 10 van, Paja 3/4 9 óta alszik, Peti pedig szokás szerint köhécsel, azaz fenn van és betegeskedik... Jajj mi lesz ebből...

2 megjegyzés: