Oldalak

2014. december 20., szombat

Különben

Ha Ti választhatnátok, melyiket választanátok?
  • Sydney-be költözés (mondjuk 28 óra otthontól / nem jár utazással / szuper tengerpartok / meleg / néha szélsőséges időjárás / senkit sem ismerünk / különleges / veszélyes állatok / eljuthatnánk Japánba, Új-Zélandra, Indonéziába, olyan helyekre, ahová egyébként sosem)
  • Mountain View-ba (vagy valamelyik közeli városba) költözés (mondjuk 20 óra otthontól / esetlegesen utazásos munkával jár / San Francisco elég veszélyes (Amerika, mint olyan, a szememben veszélyes a sok hülye miatt) / vannak ismerősök / a tengerpartok nem olyan királyok, mint Sydney-ben / földrengés-veszély)
  • Dublinban maradás a senekünkön (imádnivaló népség / sok jó barát / beállt élet / szar főnök / közel van otthonhoz)
Aki nem nyilatkozik, kiteszem a szűrét. Hehehe.

Update: Kérek indoklást is.

19 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. De miért? Miért egyértelmű? :D

      Törlés
    2. Ja, nem tudom, én oda mennék, csak nekem egyértelmű. Ausztràlia sosem érdekelt, tele van mérgeskígyóval, a szar főnök (és szar idő, ha jól értem) meg hosszútàvon nagyon lelombozó.

      Törlés
    3. I seeee. Hát igen, mérgeskigyók / pókok / medúzák. :-/ Az idő amúgy itt nem kiugróan szar, szerintem nem rosszabb, mint pl Magyarországon, ha otthon lennénk, pont ennyit nyafognék az idő miatt, csak gondolom nem azért, mert fúj a szél, hanem mert hideg van vagy mit tudom én.

      Törlés
  2. Sydney. mindig is vonzott. meleg. szuper tengerpart. kulonleges. eljuthattok sok jo helyre es nem jar utazassal.
    - ha a dublini munkahely tenyleg ennyire gaz. de gondolom, nem ok nelkul palyazgat AV....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a főnöke már tutira veszi, hogy megy és a kezeit dörzsölgeti. :-/ Mi meg tipródunk... :(

      Törlés
  3. sydney, de az indokom nem segít asszem. én szeretnék ott élni. és eljutni a környező helyekre is. :)
    amúgy a 28 órás útra annyit, h Varsó 14 óra vonattal. és tőlünk sokan mégis azzal járnak haza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No de onnan van lehetőség 2 óra alatt is hazaérni, ha az ember nagyon akar. :D Itt meg a repjegyárak + ha beszarsz is csak ennyi idő alatt érsz haza... Ááááááá... Olyan ez, mint amikor a klausztrofóbiás liftbe szorul. :D

      Törlés
  4. Ausztrália
    Sokkal nagyobb buli! :-)
    Az a 8 óra már nem oszt, nem szoroz az utazásban.
    De nekem régi álmom eljutni oda, illetve, ha lúd, legyen kövér! Ha váltanék, akkor már bevállalnám a kalandosabbat.
    Szobatisztaságosdi terén praktikusabb a melegebb! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Paja ott szaladhatna pucér hátsóval a homokban... :D :D

      Törlés
  5. Na végre tudok kommentelni. Én hülye, csak az előnézetre kattintottam először. Szóval szerintem Ámerika. Hogy miért? Nem tudom, engem nem vonz Ausztrália. Az már olyan messze van számomra, hogy oda csak akkor mennék, ha vissza se akarnék jönni pl karácsonyra. Hiába, hogy "csak" nyolc óra a különbség. (Csak? Az egy műszaknyi egy gyárban...) A mostanit meg azért nem mondanám, mert nyilván nem keresgélnétek, ha nem lenne diszkomfort érzésetek. AV mit mond?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő sem tudja.
      A Sydney-i állás most rajta múlik, ha rábólint, oké. Amerikába még kell egyet interjúznia, de nyilvánvalóan, ha nem akarunk oda menni abszolút, nem küzd érte, nem interjúzik, azért az nem nagy móka, szóval ezért kéne legalább egyet kizárni teljesen.
      Szivesen maradnánk amúgy itt, csak a mostani helyzete a főnökkel már tarthatatlan, tök ideg miatta folyton, ingerlékeny, türelmetlen, lassan 2 éve szarul érzi magát benn és ez baromira rányomja a bélyegét az itthoni időre is, sokat veszekszünk, nincs idegrendszere a gyerekekhez stb stb stb

      Törlés
  6. Én vagy ösztönből döntenék, azonnal, vagy nagyon-nagyon részletes pro-kontra lista alapján, ésszel , de akkor CSAK ésszel. Mert mindig lesz olyan, ami miatt nem menne el az ember messzire, főleg a család, gondolom, ami komoly visszahúzó erő nálatok. Ha mennék, akkor ezt nem venném figyelembe, mert ez olyan, amit nem pótolhat kenguru, koala, vagy amerikai pite... (Friscoból egyébként el lehet jutni Ausztráliába, nem?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy lehet eljutni. :( SF nagyobb távlat, mert több irányba indulhat el munka-ügyileg, hiszen ott a központ, több tizezer emberrel kb. :D Ha mégsem tetszik ez a munka, keresgélhet másikat, mert sok álláslehetőség van ott, Ausztrália meg eléggé kiesik és viszonylag kicsi az iroda. Ha onnan le kéne lépni, lehet, hogy csak máshová tudnánk menni, Japán, Szingapúr, ilyesmik.
      Jaj, én úgy maradnék itt a seggünkön. :(

      Törlés
    2. mondjuk a több álláslehetőség Amerikának plusz pont (bár engem az vhogy nem vonzott soha, de ki tudja....)

      Törlés
    3. Na, arra akartam kilyukadni, hogy SF-ból át tudtok "ruccanni" Ausztráliába, Japánba, relatíve "közel" vannak egymáshoz (közelebb, mint Mo-hoz).
      A több álláslehetőség egyértelmű pluszpont Amerika mellett. Meg ha nem tetszik SF, onnan tudtok lépni később másfelé az országon belül, akár keletebbre.

      Törlés
    4. Megnézem, 14 óra Sydney. :D Komoly. Hülye Föld nagyon nagy. :D

      Törlés
  7. Még aktuális a kérdés? (Időrendeben haladok, két hónappal ezelőttől...a legfrissebeket nem olvastam).
    Hát, én maradnék a seggemen. Miért?
    1. eleget utaztunk az utóbbi években, unom, hogy mindig akkor állunk tovább, amikor kezdjük magunkat jól érezni...
    2. Nekem Amerika is nagyon messze van, Ausztráliáról ne is beszéljünk.
    3. Gyerek pont elkezdte a sulit és imádja, legszívesebben sehova se mennék jó darabig emiatt.
    (hú izgulok, gondolom, közben már eldöntöttétek...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amerikából mondjuk NY még jó lenne, az Dublinból 4 óra, hát mi az? :D
      Még várjuk amúgy az "offer"-t, ha megjön, mennyi a fizu, mennyit adnak költözésre, akkor lehet érdemben dönteni. :)

      Törlés