Oldalak

2014. december 24., szerda

Máma még

Na szóval a máról még: mielőtt Christian-ék megérkeztek, megsütöttem a mézeskalácsokat turbóból. Jó lett, azt hiszem ezt a receptet tartom meg, mert a végeredmény puha, a tésztával könnyű volt dolgozni, éljen. Christian-ék egyébként 5-ig voltak itt (ááááá, Paja már 3/4 4-kor totál fáradt volt, de hiába vittem be aludni a szobába, nem tudott elaludni, csak nyűglődött, pedig mindent próbáltam, etettem, ringattam, simogattam, sirattam, minden - végül negyed 6-kor sirta álomba magát, de 5.40-kor kegyetlenül felébresztettem, igy is 3/4 10 volt, mire este le tudtuk tenni...), no tehát miután elmentek a vendégek rendet raktam, majd AV megjött 6-kor, megcsináltam a zserbógolyeszokat, feltettem főni a tárkonyos levest, megvacsiztattam Paját meg Petit és amig AV összerakta a fát (haha), felügyeltem Palikát, aki persze minden áron jelen akart lenni a faépitésnél. Jók vagyunk amúgy: a fények felszerelve, a fa feldiszitve (egyszerű, de nagyszerű), holnapra marad a:
- takaritás
- hajmosás
- ajándék csomizás
- ebéd főzés (második fogás)
AV szerint 25-én kéne ajándékoznunk, mert akkor nem kéne rohannunk és egyébként is, ide 25-én reggel jön Santa, de még nem győzött meg, majd annak függvényében döntünk holnap, hogy haladunk... Petit már felkészitettük amúgy, hogy vagy holnap vagy holnapután ér ide Santy, de én persze jobban örülnék 24-nek... Hááát... Majd meglátjuk... Mindenesetre boldog karácsonyt az időben elkészülőknek holnap ünneplőknek hehe.

3 megjegyzés:

  1. Mi meg 25-re terveztük, de Zemberem hazaszökött - ilyen 9 év alatt még nem volt - ma délután és kitalálta, hogy legyen ma, mikor Rebeka felébred sziesztából... :-)
    Szeretetben gazdag, boldog karácsonyt nektek is!
    Titkos Télapó ügyben valami hírek?

    VálaszTörlés
  2. :) Várom a beszámolót.
    A TT-t meg már kitárgyaltuk.

    VálaszTörlés