Oldalak

2015. január 29., csütörtök

Beadtam Peti jelentkezését a St Briget's-be is (eredetileg már ezer éve beadtuk, de aztán kértek egy megerősitést, kell-e még a hely, majd miután akkor rábólintottunk, a napokban jött még egy levél, hogy hurrá, van helye a suliban Pipinek, HA visszaküldjük ezt az értesitőt... a határidő ma volt, úgyhogy személyesen vittem be inkább, nehogy lemaradjunk...), ha itt maradunk mégis, inkább oda megy, mint az ET-be szerintem, mert közelebb van, az Educate Together meg Sandymount-on... Mondjuk nem sok az esélye, hogy itt leszünk ősszel, de érted... Hátha...
Délelőtt amúgy voltunk Palacsintával Tesco-ban, babakocsi nélkül kihivás volt, no de én akartam.
Valami miatt elkezdtem irni, de most az istennek sem jut eszembe, miért, mit akartam. Amig eszembe jut, megjegyzem, hogy Peti mostanság mindenre úgy reagál, hogy ohhh, crackers, Palika meg... Nos, kijelenthetem azt hiszem, hogy Palika a világ legtündéribb gyereke. Nincs rá különösebb okom, hogy ezt mondom, nem történt semmi, csak a szokásos: alig sir, mindig vigyorog, nyugodt, kiegyensúlyozott, érdeklődő, huncut, ha valamit nem szabad, lebiggyeszti a száját és savanyú arccal üvölt... Egyszerűen mintababa. Imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése