Oldalak

2015. január 28., szerda

No szóval miután Palika fél 3-kor felébredt és igy olyan reménytelenül távolinak tűnt a fürdetési idő, felkaptam a két fiút és elnyargaltunk Blackrock-ba, átvenni a Debenhams-ból a rendelt épitőkockákat. Az útépités miatt ezúttal a Frascati Shopping Centre-nél álltunk meg, de igy is 35 perc volt háztól-házig az út, szóval már őszülni kezdett rendesen a hajam és újra és újra hálát adtam magunknak, hogy átirattuk Petit a Gateway-be, mert ha nekem minden nap kétszer Blackrock-ba kéne járnom, hát már megevett volna az ideg, az tuti. No de a lényeg, hogy miután átvettük a kockákat, nézegettünk kicsit a gyerekosztályon és ennek köszönhetően Palika ma délután kapott két vékonyabb pulcsit meg egy vastag kardigánt is a rágcsálható épitő mellé... 5-re értünk haza, beszéltünk Anyuékkal, majd jött a nap fénypontja: épp Petit szidtam valami miatt, aki nyeglén zsebre tett kézzel hallgatott , majd a nagy szidalmazásra reagálva mosolyogva igy szólt: viszont itt a gyűrűd, megtaláltam... A zsebében volt. Basszus, másfél héten át a zsebében volt a gyűrűm. Még jó, hogy nem mostam ki...    
Szóval most dupla örülés van: ma vettünk egy csomó szép holmit olcsóér' és a gyűrűmet is felhúzhattam végre az ujjamra.
Hahhh, az élet szép.

7 megjegyzés:

  1. Pedig pont este jutott eszembe a gyűrűd - levettem az enyém, eltettem - , hogy légy optimista, a költözésnél minden megkerül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is abban biztam, hogy egyszer csak felsöpröm. :D Mondjuk ha kimosom és benne marad a mosógépben, tuti nem lesz meg. Szóval mázli. A kis bolond eltette az asztalról és elfelejtette, hová... De a lényeg, hogy megvan! ;)

      Törlés
  2. :-) de jó, h előkerült! én is tegnap este emlegettem egy munkatársamnak a gyűrűdet, aki úgy sejti, belesütötte a sajátját valamibe a 7végén... majd megmondom neki, forgassa ki a zsebeket, hátha... :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  3. de simán... ha vannak gyerekei, gyanakodjon rájuk... :D

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Igen, főleg igy gyűrűvel, csinosan. :D És csak 14 eurót költöttem. :D

      Törlés