Oldalak

2015. január 7., szerda

Shorties

  • Tegnap ovi után elmentünk a Herbert Parkba és döbbenettel láttam, hogy Palika haja a napfényben totálisan szöszke. Remélem nem hiszik, hogy csak a babysittere vagyok. 
  • Este rendeltem a Tesco-tól (utálok rendelni a Tesco-tól, mert baromi sok idő, amig itt böngizek, kétszer megjárom a boltot irl), ma hozzák, de nem is ez a lényeg, hanem hogy kaptam tőlük egy €10-s vouchert, mert amikor karácsonykor rendeltem, nem volt egy áru és úgy gondolták rámfér a fájdalomdij haha. Mondtam már, hogy szeretem a Tesco-t?
  • Hétfőn lesz offer Amerikából, addig nincs min filózni. Mondjuk én már búcsúzom Dublintól gondolatban, de ki tudja. Most ott tartok, bármi lesz, úgy lesz jó. Ha megyünk azért, ha maradunk azért. Mindkettőnek megvan az előnye. 
  • Sütöttem tegnap pudingos kekszet. Nem tudom eldönteni, izlik-e vagy sem. A képen látható kekszekhez képest az enyémek nagyon rusnyák lettek, mert szokás szerint szétfolytak. Nem is értem. 
  • Paletta tegnap talán életében először kimutatta a foga fehérjét. 1-2 hónapja már nagyon be tud rágni, ha valami nem úgy van, ahogy ő szeretné (pl ha nem veszem fel, mert dolgom van és elszaladok előle), de eddig csak iszonyatosan szomorú arccal sirt ekkor, tegnap viszont láttam rajta, hogy elönti a méreg, hogy nem nyitom ki neki a gyöngyös dobozkát, amit odacipelt nekem és amellett, hogy üvöltött, totálisan el is vörösödött, majd hozzám vágta a dobozt, de ilyen ennivalóan pukkancs dühvel a szemeivel. Ajjajjjj, látom a sötét jövőt...
  • Hiztam 2 kg-t az ünnepi időszak alatt. 58.1 kg voltam reggel. Sirok.      
  • Az irországi magyar anyukák között most ezen megy a gittrágás reggel óta. Valaki posztolta a fórumban és egy kissé hisztis csaj nekiugrott, hogy minek az ilyet propagálni, minek ilyen cikkeket megosztani, hát ez szörnyű. Igen, természetesen szörnyű, ott van az elején a figyelmeztetés is, hogy 18+, onnan még bárki visszafordulhat, szerintem nehogy már a hir vivőjét állitsuk pellengérre... Ezzel az erővel semmi negativ tartalmú cikket ne mutassunk meg másoknak, mert jajj, hát felkavarhatja az érzelmeket a világ undoritósága. Szerintem az információ szűrés az olvasó dolga elsősorban, ennyi. Nem is tudom, minek irtam ezt ide, de most már mindegy. A lényeg a cikk. Ami brutáldurva. Én szóltam és mondtam, hogy ezek itt hülyék.   
  • Megkivántam az amerikai palacsintát.
  • És van itthon élesztő meg dió, kéne valami receptet keresni hozzájuk... 
  • Varró Dani Akinek a kedve dacos könyve ezerszer jobb, mint az Akinek a lába hatos. Amikor megkaptuk, húztuk kicsit a szánkat, mert egyikünk sem igazán nagy rajongó, de ez a kötet tök jól sikerült és ami a legjobb, Peti is imádja, halálra röhögi rajta magát. 
  • Leszoktam a tejeskávéról reggelente - koffeinmentes teát iszom helyette - szerintem megvan a bűnös, hogy szaladt fel 2 kg... (A kávéba sosem teszek cukrot, a teába igen - 3 (no jó, 2,5) teáskanállal...

4 megjegyzés:

  1. Ha valaki nem bírja az ilyet, az ne olvassa el!
    Azt mondjuk én sem bírom, mikor megkínzott kutyák, meg csonkolt végtagok virítanak a fb-on, de itt nem volt durva a fotó, tehát nem értem a vernyogó csajt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg, azóta is ezen megy a rinya, fél 6 van! Hihetetlenek a nők, komolyan. Most már többen összevesztek többekkel, csak lesek.

      Törlés
  2. 1.Hát nemtom, nekem az jutott eszembe a cikket olvasva, hogy nagyon nem szeretnék ír nő lenni...
    2. Amerikai palacsinta, úúúú...
    3. Tesco: apu nőjének van ilyen pontgyűjtő kártyája, ő is kapott ajándék kupont: 200, azaz kettőszáz forint értékben...nyilván a magyar lánc nem megy olyan jól...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1: Mondtam, hogy bolondok. :D
      3: Vagy mi költünk túl sokat. :D :D Egyszer össze kéne adnom, nagyon durván sok pénzt hagyunk ott. :( Ettől függetlenül én is láttam már otthon Anyunál ezeket a kuponokat, 50-esek voltak...

      Törlés