Oldalak

2015. február 16., hétfő

Délután gondoltam előszedem Peti régi szandálját, amivel végignyomta Ausztráliát majd az őszt is és előkészitem, mint Palika második cipőjét, úgyis jön a nyár, mire meleg lesz, belenő - hát ahhha, az a szandi 4-es, Paja új kis cipője meg 5-ös... Ennyit erről.

Mondjuk baromira röhögtem, mikor ezt kiirtam FB-ra és többen elkezdtek licitálni, kinek a gyerekének nagyobb a lába... Jéééééézus, ez most komoly?! Kedvem lett volna rövidre zárni a kommenteket azzal, hogy tudom, tudom, a 21-es láb egy 13 hónaposnak minyuri, hiszen ahogy elnézem, mindenkinek minimum 25-össel születik a gyereke... Eh. Hát ha, na.

Update: Az oviban Ausztrália a téma, ezzel kapcsolatban elővettük itthon a Sydney-s albumot és kiderült, hogy elnéztem, Peti nem 2-2,5 évesen hordta a szóban forgó szandit. Az úgy volt, hogy Palika miatt - aki roppant kényelmes módon januári - azt hittem, hogy amikor Petinek megvettük a szandált, valami fél éves volt (hiszen nyárra kell a szandi, nem?). Mivel a 1,5 év olyan fiatalnak tűnt valahogy (hogy miért?) úgy véltem, csak 2,5 évesen hordhatta ezt a szandált, ami persze baromság, hiszen 2011 nyarán kapta, amikor nem hogy 2,5, de 1,5 éves sem volt, tekintve, hogy ő nem januári, hanem májusi... Ergo: Palika első cipője 13 hónaposan 21-es, Petié pedig szintén 13 hónaposan 20-as volt... Nahhh, mindjárt jobban hangzik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése