Oldalak

2015. február 16., hétfő

No és akkor a máma.
Mert ma is belevágtunk a hétbe, keményen.
Bár Palika meglehetősen nyűgös volt egész reggel, úgy döntöttem, benézünk a Dundrum-ba, mert nem szivesen hordta az aranyáron vett cipőcskéit, gondoltam megnézetjük, nem kell-e kicserélni vagy ilyenek. (Az egyik cipőt mindenképp vissza kellett vinni, mert bele sem ment a lába haha és a másik is necces volt, pedig 20,5-es volt...) No szóval a Penney's-ben kezdtünk, ahol vettem Palikának egy vékony pulcsit, magamnak egy Mickey egeres mackófelsőt és Petinek egy inget. (Mind akciós volt, igy csak €11-t fizettem.) Innen átmentünk a H&M-be, hátha van Petinek rövid ujjas póló (ezer éve rövid ujjas pólók után kajtatok és sehol sincs... oké, nincs még tavasz, de érted... jelenleg egyetlen rövid pólója jó rá, a többi a háta közepéig ér kb), de persze náluk sem volt. A H&M-ből átmentünk a Boots-ba, mert tegnap kaptam egy vouchert, hogy ha a 3-at fizet 2-t kap vitamin akció keretén belül veszek 3 vitamint, akkor kapok érte 500 pontot (vagyis €5 levásárolható kreditet). Mivel úgyis meg vagyunk fázva, vettem két doboz multivitamint magunknak meg egy gumicukor-szerű vitamint Petinek és igen, meg is kaptam az 500 pontot, igy már €13 értékben vásárolhatok majd legközelebb, éljenéljen. A Boots-ból végre a Clarks-ba vettük az irányt, ahol egy szerkezettel lemérték Paleszka lábát és kiderült, hogy 21G a mérete. (21 hahaha, kis Jeti...) Kicseréltük hát a 20,5F-es cipőt 21G-re, kaptunk egy oklevelet, majd boldogan távoztunk. (Palika is boldog volt, mert végre nem nyomta a cipi hehe.) Fél 1-re értünk haza, ekkor feltettem egy nagy lábas frankfurti levest főni, megebédeltettem Palikát, majd 1 körül lefektettem és azóta Tinódi Lantos Sebestyénként krónikázom itten.
A délutánra nincs különösebb tervem, jóga sajnos ma nem lesz, mert mid-term break van, ha igy marad az idő, lehet, hogy lenézünk a Herbert Parkba, de ki tudja... Álmos vagyok, folyik az orrom, Paja nyűgös, lehet, hogy inkább mára akkor ennyike.          

2 megjegyzés:

  1. Az E a keskeny láb, az F az átlagos, a G meg a kicsit szélesebb, mint az átlag. A H a bazi széles. :D

    VálaszTörlés