Oldalak

2015. február 10., kedd

És akkor némi egyéb apróság is:
  • Voltam tegnap jógán. Ez már a 4. volt. Jövő héten nem lesz, a mid-term break miatt. 
  • Tegnap lecsót főztem, ma paprikás krumplit - valahogy semmi kedvem mostanság a konyhában bravúroskodni. Ötletem sincs semmi, vásárolni is kéne, eh, nem megy ez most... 
  • Mondjuk tegnap délután végre elhasználtam az egyik leveles tésztát, amit adott Kriszti múlt héten: csináltam pár csavart sósat (szezámmagot tettem rá meg némi sót, ennyi) és pár apró kakaós csigát. Szerintem jók lettek, Peti a sósért teljesen odavolt, mikor fürdettem Paját, be is jött, hogy "köszönöm anya, hogy ilyen finomat sütöttél, nagyon izlik"... Először azt hittem, az apja küldte, de nem, saját kútfőből jött, néha hihetetlenül hizelgő* udvarias tud lenni. 
  • Megint hideg van. Szombaton 7-8 fok volt, azt hittük, vége a télnek, most megint 1-2 fok van. Csak pislogok. 
  • Rászoktunk Mrs Brown's Boys-ra esténként. Haláli. 
  • Jajj, még rendelnem kell a Tesco-ból meg sütni valamit a másik leveles tésztából**. Meg hajat mosni, körmöt vágni, szemöldököt szedni és zuhanyozni. Huhh.
* Mind a három fiú piros felsőben pompázott, én szürkében. 
T: Nézd már, Anya van csak szürke pólóban, mi mind a hárman pirosak vagyunk...
P: Igen, de Anya igy is szép.

** Végül sütöttem spenótos-ricottás háromszögeket meg apró csavart szezámmagos izécskéket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése