Oldalak

2015. február 24., kedd

Más. Ma ismét játszóházban voltunk Palikával. A Fun Fitness-ben. Nem is értem, eddig miért hagytuk ki, egész jó volt... A hely érdekes keveréke egy play cafe-nak és egy labirintusos játszóháznak, szóval van todder area játékokkal és soft play area is, labdás medencével meg persze több szintes mászókával. Mivel Palika először semmit sem akart csinálni, csak éhen halni, a cafe-ban kezdtünk, egy teával és egy citromos muffinnal. Ezután felfedeztük a placcot, majd 11-től részt vettünk egy kis éneklős műsorban, amit Paja megint (immáron másodszor, múltkor a Cafe O'Play-ben is kifogtunk egyet) ámulva hallgatott és bámult, úgy, hogy öröm volt nézni. Délre értünk haza, ebédre ezúttal nem főztem semmit (holnapra székelykáposztát szeretnék, rápihenek), megetettem Palikát majd 1 körül elaltattam, mint mindig. (Ez nem ment simán, mert miután letettem, felkelt, de én már épp ettem (valami Weight Watchers borzalmat), szóval hagytam sirni egy kicsit, fáradjon csak, de egyszer csak egy tompa puffanást hallottam és a gyanúm beigazolódott: kiesett a kiságyból szerencsétlen. A rácsos kiságyból, ami szinte a földszinten van lenn. Nem tudom, hogy csinálta, én mindig mondom, hogy baromi magas, na de ennyire?! Szegény jól megijedt, vagy 5 percig sirt, ami nála nagy szó, de szerencsére úgy látom, nem esett baja, szóval inkább a fáradtság miatt bőgött... Most alszik, kiváncsi vagyok, meddig és azt is szeretném tudni, mit lehet tenni egy 13 hónapossal, aki képes kiesni a kiságyából...

3 megjegyzés:

  1. Ne tessek szidni a kenyerado cegemet :) Egyebkent nemelyik WWs kaja tenyleg erdekes, ugyanakkor felhivom figyelmedet, hogy nem az osszetetel miatt WW, hanem az adag nagysaga miatt :( Mire erre rajottem felszedtem nehany kilot tole ..

    VálaszTörlés
  2. Ne tessek szidni a kenyerado cegemet :) Egyebkent nemelyik WWs kaja tenyleg erdekes, ugyanakkor felhivom figyelmedet, hogy nem az osszetetel miatt WW, hanem az adag nagysaga miatt :( Mire erre rajottem felszedtem nehany kilot tole ..

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez kifejezetten érdekes volt. :D :D Az Ocean Pie pl jó, bár kissé mű, ez talán cottage pie volt ha jl rémlik és brrrrrr...
    Amúgy már akartam irni, hogy a mennyiség nevetséges... Ha valaki csak ennyit eszik, tuti fogyni fog. :D

    VálaszTörlés