Oldalak

2015. február 26., csütörtök

Paja reggel fél 7-kor keltett - egyszerűen nem tudom, mi lelte, máskor 8-ig aludt már mostanság... Gyanitom, hogy éhes, azért ébred fel hamarabb, de nem tudom, mi a megoldás, éjszaka nem akarom megetetni, ha meg fél 7-kor megszoptatom, attól csak még élénkebb lesz... Ha éjfél körül felkelne, bele kéne nyomni egy kis tápszert, mert lehet, hogy este 9-től nem birja ki reggel 8-ig kaja nélkül, de ha felriad 11-12 körül, csak büfiznie kell és alszik is vissza, nem tudom, jó ötlet-e cumisüveget nyomni a szájába, amitől viszont lehet, hogy totál felébred és majd két órán át nem alszik vissza... Eh, nehéz ügy ez.
No mindenesetre fél 7-kor keltünk és azóta szétmegy a fejem. Meg is jött, biztos azért is vagyok fejnehéz, de igazán vége lehetne már ennek a napnak.
Pedig nem rossz ez, nem rossz. Délelőtt ovi után elsétáltunk a Tesco-ba Pajával kicserélni a pelust, amit tegnap hozott a szállitó (4-est rendeltem véletlenül, pfff), majd némi hezitálás után elautóztunk a James Joyce Tower-hez. Ha már ott voltunk, lesétáltunk a Forty Foot-hoz, ahol vagy 15-20 idősebb ember öltözött (vagy már úsztak egyet vagy készülődtek épp úszni), lőttem pár fotót, majd visszagyalogoltunk a Sandycove beach-hez, ott is körbenéztünk és csak ezután mentünk be a múzeumba. 4-5 éve már jártunk itt, T-vel természetesen, gyerekek nélkül és már akkor is tetszett, imádom az ilyen helyeket. Egy kedves öreg néni vezetett körbe minket Pajával, aki meglehetősen jól tűrte a kulturálódást, hiába, egy aranycsillag. A tetőre sajnos nem mertem kimenni Palikával a karomban, mert állitólag nyitott, igy csak a földszinten meg az első emeleten nézelődtünk, de igy is jó volt. (Az első szintre is necces volt feljutni, mert egy szűk csigalépcső vitt fel, de megoldok én mindent hehe...) A múzeum után még sétáltunk kicsit a parton, elmélkedtem, hogy vajon Amerikában lesz-e ilyen szép, nyugodt, csendes, hangulatos tengerpart, majd szépen hazahajtottunk. Ebédre beszékelykáposztáztam, 1 körül elaltattam Paját és vártam haza Petit, majd utána T-t. Palika az alvásából megint iszonyat nyűgösen ébredt, két napja letehetetlen alvás után, csak este, fürdés után nyugszik meg kicsit, addig hadovál, ordit, sikit, üvölt, sir felváltva, már akkor is ha csak közelitem a fenekét a föld felé... Szerintem fogzik, de ki tudja...    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése