Oldalak

2015. február 2., hétfő

Palika táncrendje amúgy a hétre igen teli van, ma voltunk a Panda Cafe-ban* Krisztiékkel, csütörtökön szerintem megnézzük, milyen az úszás a Marian College-ben, de ha nem, akkor BUMP találkozó lesz a Panda-ban, pénteken egy magyar csajjal megnézzük a Meerkat play cafe-t, ha minden igaz, majd hétvégén jönnek Christian-ék, bár az még elég messze van, addig bármelyik gyerek lebetegedhet a négy közül.
Hát igy élünk, program, program hátán és közben befagy a fenekünk.
Ja és el kéne vinni Palettát a 12 hónapos szurira is (MMR), mert szeretném, ha a 13. havit is itt kapná még, hogy ne kavarjuk össze a rendszert (utána már csak iskolában kapnak oltást, úgy tudom - no ezt még jó lesz kibogozni Petinél is, ki tudja, Amerikában hogy vannak a kötelezők)...
* Nem volt túl jó élmény, szegény Palikácskát többen fellökték, taszigálták, bántották. A fellökés még oké, kicsi, érted, néha útban van és a nagyobbak nem figyelnek még rá, de volt két kis köcsög is, olyan 2-3 éves formák, akik direkt fejbeverték és kivették a kezéből a játékokat. Nem tartom magam helikopternek, ha Petit piszkálják a játszón vagy bárhol, már nem termek ott mellette dúvadként évek óta, de bakker, Palika 1 éves múlt éppen csak, egyenlőtlen harc még az övé. Az egyik kislány konkrétan szándékosan többször fejbe verte csórikámat a labdás medencénél, majd ezek után többször rácsapta a babaház ajtaját is a kezére, úgyhogy rá (meg a másik fiúra, aki meg a játékokat tépte ki Paletta kis kacsóiból sorra) kénytelen voltam jól rászólni, ha már a hülye anyjuk nem volt rá képes (sok francia volt amúgy, hallottam, ahogy karattyoltak és náluk okés, hogy nem harap a spenót, de mondjuk ha erről szól a nevelésük, akkor utálom a francia stilust, mert szerintem ha egy gyerek verekedős, akkor a szülőnek igenis kutya kötelessége mellette lenni, figyelni rá, nem azért, hogy megvédje, hanem hogy másokat ne veszélyeztessen és ne más szülőtől hallja már, hogy kitépni a játékokat a többi gyerek kezéből és bántani a kisebbeket nem helyes).

Update:
Mára - keddre - is találtam valamit, elhoztam Ágiéktól a rendelt bio cuccaimat és mellécsaptam Krisztiét is, mert ő is vett egy vagon dolgot. Előtte voltunk a Nutgrove-ban Palikával, benéztünk a Tescoba meg a Boots-ba is, hát nem volt boldog, de a lényeg, hogy ma is kipipáltunk már ezt-azt a to do list-ről. Ja és frankfurti levest főztem délelőtt, hurrá!

2 megjegyzés:

  1. * Az én lányom is durva, mármint nem bánt másokat, csak Tank Aranka. Szerencsére tényleg inkább védi a kicsiket - pl a barátnője öccsét a barátnőtől :-) - de én azért résen vagyok mindig, h nehogy elsodorjon vkit szélvész kisasszony...
    Amúgy ez szerintem nem francia szokás - nem őket védem! - Magyarországon is számtalanszor láttam... A kis Messiáskák anyukái ilyenek, meg a lesz*rjuk a gyereket, pletyizni járunk csak a parkba anyukák. :-(
    Szomorú, mikor vki nincs tisztában a saját gyereke hibáival és erősségeivel. Ki legyen, ha nem az anyja?

    VálaszTörlés
  2. Hát én otthon még nem nagyon voltam gyerektársaságban, csak pár ismerős gyerekkel találkoztunk, az meg ugye más.
    Amúgy az irek is ilyenek sokszor, csak feltűnt, hogy ez a csapat franciául beszél. :)

    VálaszTörlés