Oldalak

2015. március 30., hétfő

Áh, azért egy kicsit mégis a máról.
Palika egész nap sirt. De tényleg. És háromszor kakilt. Nem volt hasmenése, de gyanús, nagyon gyanús, hogy megint az 576. foga bántja. Jesszusom, hibernáljon már valaki, mert megőrülök.
Délelőtt amúgy Petivel voltunk a központban, a játszótéren, de ő is bolond volt, amilyen szépen viselte a kórházas balhét, annyira kezelhetetlen most, rugdos, dühösen, sziszegve beszél, folyton megsértődik és hiába könyörgök neki, parancsolok rá, fenyegetem, zsarolom, leszarja, mit mondok, kikapja a játékokat Paja kezéből, elgáncsolja csórikámat, követelőzik, undokoskodik és felesel.
Délután ugye a patikába volt egy utunk, hátha kapok Pajának valamit, végül csak egy Dentinoxot vettem, de halottnak a csók, hiába kentem be neki kétszer is, semmi hatást nem láttam, fürdés körül már majdnem hányt, annyit sirt szerencsétlen, már az öklendezésnél tartott, hallottam, ahogy nyelte vissza a cuccot, de egyszerűen már sajnálni is alig tudtam, mert amikor egész nap az üvöltés megy, én gonosz módon megkeményedem és ha nem tudok mit kezdeni a sirással, hát nem tudok, feladom, főleg akkor, ha a hülye bátyja is csak szopat egész nap a baromságaival. (Az előbb amúgy behivott, pedig már azt hittem, hogy alszik, mondván, hogy ő most eszik egy Maoam-ot... Mikor mondtam neki, hogy toll a fülébe, mégis mit képzel, elkezdett hisztizni, de rövid úton leállitottam, hogy ha egy hangot hallok még ma tőle, mehet a nappaliba aludni a kanapéra, hát jó életbe' már, hol élünk, most komolyan, még két ilyen kullancsot nem hordott magán a Föld, elegem van.)

7 megjegyzés:

  1. Ez a januari 'alom' ilyen ezerfogu, ismeros kislanyanak kibujt a 16. 14hosan.
    T hogy van? Egyedul maradt Dublinban?
    Petit nagyon megviselte ez az egesz, gondolom, azert ilyen. Hatha helyrerazodik itthon, nagyszulok is segitenek...druklolok h tuljussatok ezen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, nem tudom, hová sietnek...
      Hétfőn jött utánunk, vagyis az anyjához ment, aztán csütörtökön költöztünk be végre az "albérletbe".
      Hűűűű, Peti nagyon k.o. Az elmúlt 2 napban 3 akkora hisztit levágott, mint kb még soha. És rúg-üt - holott egyszer sem kapott még egy maflást sem, pedig megérdemelte volna már elégszer... :)

      Törlés
  2. És meddig vagytok otthon? Mi vasárnap megyünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 17-ig! Csak. :( Most már, hogy különköltöztünk, sajnálom, hogy 17-én már repülünk vissza. :( Mindjárt itt van és annyi mindent kéne még csinálni és olyan soká jövünk legközelebb. :(
      Meddig maradtok? Pesten?

      Törlés
  3. igen, Pesten! és mi is 17-ig! Én mindig sajnálom, hogy vissza kell menni, másfél hónap után is. Annyira szeretek itthon lenni.
    Miket csináltok,míg itthon vagytok? vagy mit tervezel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még gyűjtögetem, hová megyünk, sajnos iszonyú sok izgi dolog van. :( :(
      Fenn van Magyarország bucket list fül. :)

      Libegőzni vinni Petit (nyitva van?)
      Szinház / Mozi / Uszoda
      Bábszinház / Holnemvolt Park / Cirkusz / Városliget két játszótér
      Margit sziget (kis zoo, szökőkút, bringóhintó, játszótér (Margit hidról jőve balkéz felöl), hátsó kis tó)
      Gyrosozás a Szerájban / Főzelékfaló (hol van??) / Teázás, sütizés vmi jó helyen
      Pozsonyi utca végig, Szent István Park, szemben lévő játszó, ház alatt játszó, Dunapart, Ruttkai Éva park,

      Troli, metró, busz, villamos - BKV-zás sokat (heti jegy mennyi?)
      2-es villamos (Jászaitól (oda 75-ös trolival))
      4-es metró
      Esetleg hajózás
      Érdekes megállók: Ferenciek tere / Váci utca / Vörösmarty tér / Kálvin tér / Kossuth tér (Olimpia park)

      Törlés
  4. Buu, hat en szegyen gyalazat, de tegnapig kb munkaval toltottem az időt. Remelem, sok osszejott a fentiekből! ! En holnap kapom vissza a gyereket, de csak este (mert persze az utso ket napra maradt az osszes inteznivalo) pedig milyen jopofa lett volna valami kozos program. Most aztan leshetjuk, hogy megint egyszerre legyunk itthon :( nektek mikor megy a gepetek? Liszferihegyen meg randizhatunk....

    VálaszTörlés