Oldalak

2015. április 13., hétfő

A homokozóban egy kislány vagy öt percen át anyázik - sikertelenül.
Peti (megsemmisitő pillantással): Értsd meg... Anya nem jön...
(Ugyanez a kislány pár perccel később gond nélkül szórja a homokot Palika szemébe, Anya még mindig sehol. Utálom hogy a játszótéren mindig én vagyok mindenki anyukája. (A kislány amúgy 4 tuti elmúlt, nem akartam neki mondani, hogy elvileg te már iskolában is ülhetnél, ahelyett, hogy a homokot szórod a kicsik szemébe.) Mivel nálunk nincs homok sehol, természetesen az első napokban Peti is rugdosta a homokot, mert hát hééééj, homok, száll, jééé, de minden alkalommal rászóltam, hogy nem bakker, mert a szembe került homok baromi szar, egy ismerősünk (felnőtt) ügyeletre is ment miatta, mert nem jött ki és csak szúrta, szúrta. Hát igy. Tudom, tökéletes anya vagyok. Haha. Kényes kérdés a játszóterezés, ez is nyilvánvaló, de ha én x év után is képes vagyok megvédeni a világot a gyerekeimtől, akkor más is legyen már erre képes. Pont.)

T. éjszaka nem aludt, mert alvásmegvonásos EEG-re ment ma reggel fél 7-re Budára. 2 órás vizsgálat volt, természetesen semmi eltérés nincs az EEG-n, teljesen normális. Eh. (Mondjuk nem tudom, jobb lett volna-e, ha van eltérés... Nem. Nem lett volna jobb. De igy sem az igazi azért...)

No most megyünk a Szent Patrick parkba. (Peti nem tudja feldolgozni, hogy nem Szent Patrick, hanem István, de már mindegy is, mindjárt megyünk haza, szipp.)


2 megjegyzés:

  1. Ilyen alvásmegvonásos izéje Zembernek is volt, meg egy "izgatások" - anno 10 éve. De neki sem volt semmi.

    Múltkor elmentünk játszózni. Teljesen kiakadtunk, hogy 5éves forma kölykök falkában garázdálkodtak ott egyedül. (Fehérek.) Volt ott egy kis vörös, nah, az szórta a homokot, dobra bele a homokat a másik képébe, rúgta a homokot, rúgta a földön fekvő társát, ugrott rá magasról a földön játszókra.
    Szerencsére Rebekára nem szállt rá, mert akkor f*szult volna.
    De amúgy tényleg izé szitu ez, hogy mit tehetsz meg más kölykével, mit nem. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az izgatásos az a stroboszkópos? Olyan is volt... :D Eh...

      Én úgy vagyok vele, hogy ha bántják valamelyiket, kérdés nélkül rászólok bárkire, hogy lássa mindkét gyerek, hogy nem kell eltűrni a piszkálást. Peti nem egy vérszomjas tipus, ő nem fog visszaütni, ismerem. Szeretném, ha megtanulná, hogy ki kell állnia magáért.

      Törlés