Oldalak

2015. április 8., szerda

Óóóóó, alig várom, hogy leirjam, miket csináltunk, miket láttunk, miket tapasztaltunk, de olyan hosszú, hogy sosincs rá időm.
Amit már ezer éve le akartam irni, hogy tök szomorú, hogy rég láttam ennyi dagi gyereket (3-4-5 évest pl, azokat figyelem főleg haha), mint itthon. Szörnyű. Mondjuk tekintve, hogy minden második üzlet pékség / cukrászda / élelmiszer bolt és hogy kb 500 méteres körzeten belül vagy 5 játszótér van (ergo nem kell 5 percet sem gyalogolni, hogy eljussunk valahová), ez nem nagy csoda.

2 megjegyzés:

  1. Jajj, mert az bébiháj, majd elnövi!
    Mit ostoroztak engem is, mikor inkább a francia rendszert követve átalakítottam Rebeka étkezését, hogy ne guruló tini váljék majd belőle... se X-lábú dagi kislány.
    Kb úgy lettem beállítva, mint aki éhezteti - mert nincs nasi, meg egész nap zaba, se szénhidrát rogyásig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ehhez képest a 15 hónapos Palikát kövérezi le valaki, hát LOL ez az ország, komolyan. Az nem baj, hogy a gyerekek nagy része tömi a chipset 5-6 évesen és kiliffen a hasa a póló alól...

      Törlés