Oldalak

2015. április 30., csütörtök

Tegnapnál tartottam (Magyarországig sosem fogok eljutni, hihetetlen), hogy T. este ment pingpongozni az Arturékkal. Amig ő távol volt, én ügyintéztem, babysittert kerestem, cv-ket kértem be, szülinapi helyszineken filóztam, summer camp-eket kerestem, próbáltam rábeszélni C. anyját, hogy hozzák haza Petit az oviból néha, hogy Palika aludhasson, leveleket válaszoltam meg stb stb stb. Éjfélkor kerültem ágyba, ami hiba volt, mert 2.55-kor jött Peti, hogy mellettem aludna, mert fél, de a nagy félelmében nem tudott persze visszaaludni és folyton beszélgetni akart. Végül úgy 4 körül aludt el, ámde fél 5kor meg Palika riasztott, hogy ő is csatlakozna a bulihoz... Áthoztam hát őt is az ágyamba, viszont mivel igy már igen szűkös lett a hely, Petit áttranszportáltam a kiságyba, amin jót röhögött persze, de végül simán elfogadta a helyzetet. Nagy nehezen visszaaludtunk mindnyájan, egészen 6-ig, amikor Paja jelezte, hogy éhes. Megszoptattam, majd szerencséjére 8ig még nem kelt fel teljesen, igy tudtam még kicsit hunyni, ami szuper volt, mert igy is hulla álmos vagyok most. (Peti azt álmodta amúgy, hogy óriási bee-k jöttek be a szobájába... Rettentőre fosik a méhecskéktől / legyektől, nem tudom, miért.)
A délelőtt amúgy jól telt: főztem egy baracklevest, csináltam rakott krumplit, majd 11-re elmentem úszni a Sportsco-ba, T. meg elvitte Palettát sétálni. Délig úsztam, hazarohantam, megebédeltettem mindenkit és ennyi, most épp citromos muffint sütök, mert tegnap délután ugyan összedobtunk Petivel pár mazsolás-csokis muffint, mára már egy darab sem maradt belőle... 55,3 kg voltam amúgy reggel, nem kell sajnálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése