Oldalak

2015. május 15., péntek

Tegnap végül az uszit választottam, mert délután sütöttem citromos sütit (nem lett túl jó, még keresem az igazit) és gondoltam lemozgom. Sajnos rengetegen voltak, főleg férfiak és természetesen mindenki gyorsúszott rajtam kivül, ami egy nem feszitett viztükrű medencében tök szivás, úgyhogy el is határoztam, hogy legközelebb csak akkor megyek, ha megint ladies only óra lesz.
T. este volt pingpongozni, mig távol volt, én megválaszolgattam pár ezer éve aktuális levelet és többek között azt is megtudtam, hogy Irországban van olyan, hogy az elsős gimis gyereknek nyilatkoznia kell, hogy a jövőben törit VAGY föcit akar tanulni. Szerintem ez hulla gáz, oké, a magyar oktatás is túlzásba esik, de azért ez meg a ló másik oldala, hát nehogy már. Ami vicces, hogy többen irták, hogy nincs ezzel semmi gond, aki akar, majd utánaolvas (ahhha). Hát biztos bennem a hiba, de szerintem ez őrület, béna, szar, fúj. Ettől függetlenül szeretem az ireket, nem ezért fogunk hazamenni, ha hazamegyünk, de hát érted. Ezek után nem csodálkozom, hogy az általános műveltségük a béka segge alatt van... Eh...
Pipi új gatyói *
Ma egyébként ovi után sétálok haza Palikával és kivel találkozunk? Emerrel. Most költözött vissza Dublinba, két év Dubai után. A faszijával az optikát keresték, ami Peti ovijával van szemben és én, a Hős, útba tudtam őket igazitani, mókás. A napi jó cselekedetem után elmentünk a Nutgrove-ba, vettem Petinek két rövidgatyát (minek?), majd reggeliztünk (scone & americano - ó édes Palikám, imádom ezt a gyereket, komolyan, hogy lehet vele reggelizni, ha elég gyorsan eszem és viszek játékokat) és utána mert nem esett épp, kimentünk a játszótérre. Hazafelé beugrottunk a Lidl-be, jól bevásároltam mindenfélét és dél körül már itthon is voltunk. Gyorsan főztem (csirkemellet sütöttem és mexikói mixet főztem ki mellé), 2kor elaltattam Palikát, most pedig próbálom rávenni magam, hogy elmenjek délután a Mothercare-be.
Ja, vasárnapra kaptunk egy szülinapi party meghivót, Marcus lett 5 a héten. Valószinűleg megyünk Esztiékhez is (vagy ők jönnek), szóval már két programunk is van a hétvégére, hurrá. (Amellett, hogy most csomó vicces fesztivál is lesz Dublinban, kis vidámparkkal meg minden. Hjajjjj, máskor bezzeg semmi nincs hetekig...
Még valami. Anyu 15-én feladott egy lapot Petinek, lehet tippelni, mikor ért ide... Igen, ma. Pontosan egy hónapjába telt. Őrület. (Visszafelé úgy működik, hogy pénteken feladsz valamit, hétfőn ott van...)
És csak egy kis emlék a jövőnek:
Mai vásárlásunk
* A farmer 4-5 évesekre való, az úszógatya 3-4 évesekre és a farmer igy is leesik a derekáról, hihetetlen. Hosszú gatyóból meg minden másból 116-os kell (5-6 éves), rövidgatyából meg majdnem 2-3 évesekre valót vettem neki, biztos, ami biztos cseréltem ki 3-4 évesre... Hümm.

Update: Végül elhoztuk Palikával a Mothercare-ből a cuccokat, de a szandimandi persze szűk lett - nem hosszában, a magasságát spórolták le. Király. A szett és a póló viszont szuper. A MC után beszaladtunk a Supervaluba, mert T. rendelt egy kólát és holnap Eszterék jönnek, nem mi megyünk, hoztam hát pár üditőt. Mivel T. palit sütött ez alatt, irt egy sms-t, hogy hozzak túrót is, ha tudok és bár a Supervaluban nincs túró, tekintve, hogy én aranyos vagyok, hazafelé megálltunk a Tescoban is. (Babakocsi nélkül mentünk, haha, mindenki a csodánkra járt. Mondjuk többet ilyet nem csinálunk.)

2 megjegyzés:

  1. Ez a töri vs föci tényleg nagyon gáz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állitólag középiskolája válogatja, kell-e választani... Van ilyen is. Azt tanulják, amiből érettségiznek. Elég bonyolult, még semmit sem tudunk a rendszerről.

      Törlés