Oldalak

2015. május 14., csütörtök

Mivel ma természetesen 10 fokra ébredtünk és ömlő esőre, nem állatkerteztünk.Helyette Palettával elmentünk a Leisureplex-be, Stillorgan-be. Jó volt, rég voltam, Paja meg talán először, élvezte, hogy csúszdázhat, tologathatja a bevásárlókocsikat és én is örültem, mert a belépő mellé kaptam egy ingyen teát is, ami ebben az undoritó májusi télben jól jött bizony.
T. ma nem dolgozik, ügyeket intéz (és ő főzött hehe - rizses húst), azon filózom, mit csináljak, ha Palika felébred, A) menjek el úszni B) menjek el a Mothercare-be átvenni a rendelt cuccokat C) menjek el a Lidl-be vásárolni és egyúttal nézzem meg a Penney's-ben a Petinek való rövidgatyákat (mondjuk, hogy minek, azt nem tudom, simán kihúzhatná hosszú farmerben is a nyarat, szipp). Ha minden igaz, este pingpong lesz T.-nek, nekem is mozognom kéne, jajj, de közben meg jó lenne elintézni ezt-azt is, hát nehéz ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése