Oldalak

2015. május 21., csütörtök

  • Voltunk délelőtt Palikával Blackrockban, visszavittem a Mothercare-be a szandit, ami túl "lapos" volt, majd benéztünk a Supervalu-ba, hogy ingyen parkolhassunk...
  • Ezután körbenéztem a Debenhamsban, de semmiféle gyerekcipőt nem találtam, úgyhogy bosszúból beültünk a Mekibe egy latte + muffin kombóra. (€3, csakúgy, mint a BK-ban, de ez a muffin jobb volt.)
  • A Health store-ban vettem Animal Parade szirupot Palikának (€8,7), Petinek még a Dundrumban vettem rágótablettát múltkor (€13,5), de még nem kóstolta, kiváncsi vagyok, megisszák / megeszik-e, állitólag ez a tipusú vitamin ér is valamit, nem úgy, mint a többi ... 
  • Átvettem a Marks & Spencer-ben a rendelt pólót meg szoknyát, a kettő együtt €10 volt, haha, viszont a szoknya kissé nagy (10-es, elmehetnek a tudjukhova, nem hiszem el, hogy nem lehet egységesiteni ezeket a rühes méreteket). Kell csinálnom egy táblázatot, melyik cégtől mekkora ruhákat kell rendelnem, mert össze-vissza megy ez úgy látom. 
  • Padlizsános lecsót ebédeltünk, bolti zöldséglevessel (nem zacskóssal, frissen készitettel). 
  • Délután jön a babysitter, T. délelőtt dolgozik, úgyhogy lehet, hogy beülünk valahová egy kávéra randizni, hurrá.*
  • Megjött Pipi rotringja, az előbb öt percig buzeráltam, előtörtek a régi rutinok, mi van, ha nem jön ki a hegy, hogy szivjuk vissza a túl hosszú hegyet stb, vicces volt, legalább egy évtizede nem volt rotring a kezemben. 
Palika elaludt a kocsiban hazafelé
* Végül nem ültünk be, elmentünk a postára Pipi dobjáért (még karira kapott egyet, de elromlott, visszaküldtük és most vettünk másikat... khm... jobb későn, mint soha), majd elautóztunk Stillorgan-be a Lidl-be. Vettem még egy szandit Petinek (ez már a negyedik, figyelem), de természetesen ez meg nagy (!) lett. 9-eset vettem, az ujjam befér a sarkához. (Az eddigiek, a kicsik is 9-esek voltak... No comment...) Beszarás, komolyan. A Lidl után még kihajtottunk a Poolbeghez, T. beszélt kicsit a munkájáról (meg hogy még mindig lehet, hogy kiteszik, mert nem mentünk Amerikába, de ez még nem derül ki, csak pár hét múlva) meg természetesen előkerült ez a kurva epilepszia is, ami én mondom emberek, az egyik legszemetebb, legalattomosabb betegség, ami - mint a mellékelt ábra mutatja - bárkinél, bármikor kialakulhat és Demoklész kardjaként lebeg az ember felett élete végéig.

6 megjegyzés:

  1. Ezek a méretek tényleg nagyon durvák!
    Nem is rossz ötlet amúgy a táblázat!
    Pl a H&M m-es gigantikus rajtam, de a francia m-es motyók meg prímán állnak. (Tudom, h más egy francia medium nőci, mint egy germán, de legalább két szám különbség???)
    A Lidl 98/104-es harisnyák pont jók a lányomra, csisszesen, míg a H&M-esek ugyanekkorákba kb két év múlva nő majd bele, mert a 92es, ami pont jó rá...
    Minap rendeltem egy francia akciós oldalról egy bőrdzsekit, M-est. 2 hónap múlva jutott csak el hozzám - hosszú story - addig tojtam minden nap, hogy mi van, ha nem francia a gyártó és 6x bele fogok férni...

    VálaszTörlés
  2. Nem értem, tényleg, miért olyan nehéz egységesiteni... :D
    Oké, az amerikai méret legyen más, mint az angol meg mint az európai, (amerikaiból először M-eset vettünk, mondjuk pólót, hát LOL, akkora, mint az európai XL-es...) meg az is OK, hogy 5-ös és 38-as a lábam egyszerre, de az baromi bosszantó, hogy online lehetetlen rendelni, mert óriási különbségek vannak. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, hogy igen, a kontinensek között eltérések vannak, de tényleg csak a H&M-ből kiindulva ez, hogy az onnét rendelt Pólóruhámban 2x beleférnék még így is, hogy átmenetileg "germános keblekkel" vagyok ellátva. :-(
      Szerintem is egységesíthetnék! Ahogy a franciák melltartó különcködését is eltörölném!

      Törlés
    2. Melltartó különcködés? Mondjuk a franciák mindenben különcködnek... :D

      Törlés
    3. Aha! A szám +15 a francia méret. Tehát a 80D az 95D. Ez miért jó?

      Törlés
    4. :D :D Legalább a betű lenne más, akkor lehetne az A-ra azt mondani, hogy C és akkor az vagány... Igy nem tudom... :D

      Törlés