Oldalak

2015. május 22., péntek

  • Hah, mint kiderült, Peti új dobja tulajdonképp egy Band Hero része, vagyis van hozzá gitár meg mikrofon is, totálisan odáig van érte szegény, pedig még össze sincs szerelve... 
  • Ma van a szavazás, kiváncsi vagyok a végeredményre, a Yes (vagyis hogy legális legyen a same sex marriage) igen erőteljes, legalábbis itt Dublinban, de lehet, hogy a vidék fordit, ki tudja. Mindenesetre mókás, hogy erről szavaznak, ez olyan ires. De tényleg. Jellemző. 
  • Palika taknyos. 
  • Visszavittem a Dunnes-be a szandit, már csak a Lidl-be kell visszavinnem és hopp - nincs Petinek rossz méretű / kényelmetlen szandija itthon. Mondjuk jó méretű / kényelmes sincs neki. Ötletem sincs, hová forduljak. Még jó, hogy nyáron max két nap lesz 20 fok felett a hőmérséklet, különben megrohadna szegénykém. Lehet, hogy vászoncipővel húzzuk ki az idei nyarat? 
  • Update: Rendeltem a Debenhamsból egy szandit és vigaszdijul (mert ez sem lesz jó, fogadjunk) én is kapok egy ruhát. Jeee. T. meg elment feladni a postán az állampolgársági kérelmét. Mik vannak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése