Oldalak

2015. június 19., péntek

Áh, egész nap csak tervezem, hogy végre irok, de sosem jutok ide, nem tudom, más hogy képes blogolni hosszasan.
Az iskolát megjártuk tegnap, jó volt, Peti Lorcannal, Hugoval és Luis-val egy osztályba került, ami jó, bár csak Hugot szereti azt mondta, de sebaj, legalább lesz másik kettő ismerős arc is. Az osztályban egyébként szerintem alig lesz ir, sőt, a kaukázusi is kevés, a gyerekek minimum fele indiai, thai, pakisztáni, ilyesmi. De legalábbis félvér.
Pipinek amúgy tetszett a hely, legalábbis nem mondta, hogy nem, én izgulok azért, mi lesz, hogy lesz, azért ez egy nagy épület, sok gyerekkel, sok tanárral, több szabállyal... Ami zavar, hogy az udvar ultra gáz: egy kis gumibetonnal fedett terület, ahol egyszerre van kinn a fél iskola és szó szerint őrület van abban a 10+45 percben, mig kinn vannak... (8.50-13.30-ig lesznek benn, ezalatt két szünet lesz, egy 10 perces meg egy 45 perces, az elsőben esznek valami kis rágcsát, a másodikban meg ebédelnek (kapnak ingyen kaját: hideget persze, általában egy szendvicset és hello (néha wrap van, hurrá)), majd kimennek tombizni a kis fos udvarra, ahol semmi nincs).  
Az "ismerkedés" mellett azért is kellett mennünk amúgy a suliba, hogy megvegyük az emblémás ruhákat, úgyhogy betippelve a leendő méretet, vettem két pulcsit meg egy mackófelsőt €44-ért, az agyamat meg eldobtam közben, mert a pulcsi nagyon undoritó, 100% polieszter és egyébként is, egyre kevésbé tetszik nekem ez az egyenruha dolog, egyszerűen idegesit, hogy szegény gyerekek egész évben ugyanabban a cuccban járnak: kék öltönynadrág, fekete cipő, fehér galléros póló vagy ing meg királykék pulcsi. Én imádom Petit öltöztetni, szeretem, ha szines ruhákat hord, élvezem, amikor összeállithatom a kis szettjeit és ennek most lőttek, iskolaidő alatt ugyanazt az unalmas hacukát fogja hordani most már egészen egyetemista koráig, mint a többi sorba beállitott gyerek. Gáz.
Délután jött Mónika, aki sajnos lehet most a héten volt nálunk utoljára, mert hétfőn hazautazik és bár szeretne visszajönni, lehet, nem lesz belőle semmi, mert egyrészt azért megy haza, mert beteg (vastagbélgyulladása van), másrészt meg mert itt nincs állandó állása, alkalmi munkákból tartja fenn magát és azért igy ez annyira nem buli... Bár az elején tartottam tőle, hogy fogja kezelni a gyerekeket, az elmúlt hetekben nagyon megszerettem ezt a csajt, mert látszik, hogy a fiúk is imádják... Palika egyszer, az első alkalommal sirt, mikor itthagytam vele, Peti is örült, ha jött és persze nagy könnyebbség volt, hogy heti kétszer két órára kiléphettem a taposómalomból vagy egyedül vagy T-vel... Nagyon bizom benne, hogy visszajön, nem szeretném megint babysitter kereséssel tölteni az időmet és azt sem szeretném, ha a gyerekeknek egy másik valakit kéne megint megszokniuk.
Éjfél elmúlt, most lépek feküdni, holnap remélem idejutok már normális időben, mert utálok csak fejben irni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése