Oldalak

2015. június 27., szombat

Ma végre kisütött a nap és Tádááám: meleg is volt. Idén először halásznadrágot vettem, el sem hiszem. Állitólag jövő héten kánikula lesz, olyan meleggel, mintha Spanyolországban lennénk... No megnézem én azt azért...
Délelőtt Palikával átvettük a M&S-ből Peti két rövid ujjas fehér ingét, majd benéztünk a Debenhams-ba (nem tudtam ellenállni: vettem Pajának egy úszófelsőt (megzabálom, MEGZABÁLOM benne) meg egy Toot toot animal pályát (macisat)), majd vásároltunk a Supervalu-ban és hogy hogy nem, beugrottunk a Mothercare-be, ahonnan szintén nem jöhettünk el üres kézzel: bekerült a kocsiba három body Palikának, mert a meglévők már igen csak tropák.
Délután a nagy melegben játszóztunk a Herbert Parkban, de emberek én olyan szinten vagyok álmos, hogy nem tudom elmondani, majd' kiesem a számon egész nap.
No jóccakát, már megint fél 12 van, hihetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése