Oldalak

2015. június 4., csütörtök

Mondjuk a tegnapi nap kétségtelenül legviccesebb mondata volt, mikor vittem fürdeni a (természetesen nyikorgó) Palikát, Peti meg kitalálta, hogy ő még éhes és kér mogyorókrémes kenyeret, aminek le van vágva a széle, mikor T. szenvedő arccal megkérdezte rám nézve, hogy "No és a másik csicska hogy van?"

Máma amúgy talán kicsit jobb volt a helyzet, bár nem sokkal. Végre-végre volt ovi (el sem hiszem) , úgyhogy 9-től már csak egy gyereket kellett életben tartanunk. T. délután dolgozott, igy amig én elvittem Paját, ő itthon volt. Itt jegyzem meg, hogy pihenés helyett munkálkodott: kiteregetett és figyelem (!): kitakaritotta a hűtőt. Tök szép lett, de komolyan. És rendmániás vagyok, agybajt kapok, ha egy zokni ott marad a kanapén, ő viszont a dzsuvát nem tűri, úgyhogy ma délelőtt úgy döntött vége: nekiállt és kisuvickolta a hűtőt. Királyság. Amig ő takaritott, mi Palikával a Dundrumban jártunk. Beugrottunk a Boots-ba, mert azt hallottam, akciós a bio tusfürdő, amit használunk (nem volt az), benéztünk az Imaginarium-ba, mert 50%-os Sale van (vettem Apák Napjára egy Törp Házat, bár ekkor még nem is tudtam, mi vár otthon), idegbajt kaptam, mert a Penneys-ben csak és kizárólag lány ruhák voltak leakciózva (ezek már nem is finomkodnak... eddig még csak azt tapasztaltam, hogy ötször több lány ruha van, mint fiú úgy általában - no most úgy jártam, hogy csakis lány rucik lógtak a Sale felirat alatt, ilyet!), majd bementünk a Tescoba összekapkodni ezt-azt. (Azért összekapkodni, mert Paletta szenvedett ofkorsz.) Hogy ne egy plázában töltsük az egész délelőttöt, hazafelé megálltunk a Patrick Doyle road-i játszónál, ahol bagetett eszegetve (főleg én eszegettem, Palika csak nyammogott, kivételesen nem volt éhes) majdnem eltörtem Palika lábát, mert lecsúsztattam a csúszdán, de a cipője megakadt, ő ment ment tovább, úgyhogy totál kifordult a bokája. Hálistennek szerintem megússzuk amúgy, 5 percig bicegett azért szegény, de azóta nem látok a mozgásán semmi feltűnőt. Délután Christian-ékhoz voltunk hivatalosak, Palika alvása után mentünk, igy negyed 5-re értünk oda. Nem maradtunk sokáig, 3/4 6-kor el is jöttünk, pedig a fiúk nagyon élvezték egymás társaságát, vonatoztak, ugráltak az ágyon, csak a szokásos, na. Ma T. pingpongozik, én tanfolyamokat keresgélek és közben próbálom memorizálni, mikor hova vagyunk hivatalosak, az elkövetkező 2-3 hét ugyanis iszonyat sűrű lesz, garden party, szülői értekezlet, ovis summer concert, magyar ovi évzáró és persze szülinapi party-k orrvérzésig. No de úgy jó az élet, ha zajlik.        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése