Oldalak

2015. június 23., kedd

Osztán ilyen az egyenruha pulcsi... Eh...

9 megjegyzés:

  1. hát... legalább a színe élénk.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Miért nem tudják ezeket normális anyagból megcsinálni...? Emlékszem, én is utáltam az iskolaköpenyt (1-2. osztályban még mi is hordtuk), az is olyan volt, mintha egy zacskót húztam volna fel.

      Törlés
    2. Jaaaj, tényleg, köpeny... A boltokban van sima royal blue pulcsi, v-nyakú, 100% pamut, de nincs rajta cimer. :( Nem tudom, miből tartana normális anyagú ruhára varrni a logót...

      Törlés
    3. És ilyen rávasalhatós címert nem árul az iskola?

      Törlés
    4. Ezt a cimert ravarrtak, nem tudom, van-e vasalhatos. :( De az allitolag lejon par mosas utan. :(

      Törlés
  3. nem lenne csúnya, ha nem ilyen anyagból volna.
    Nem lehet kideríteni merre hímezik? Aztáán csak van pár szülő még, akikkel ha összefognátok, akkor tudnátok ott hímezhetni ilyet normális anyagú, ilyen pulcsira. Igazából szerintem bármilyen hímzőgépnek be lehetne adni ezt a mintát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy bonyi dolog szerintem sem... Mondjuk nem akarok különcködni... :D Az ireknek meg minden GRAND.

      Törlés
    2. Azért mondtam, h fogjatok össze. Akkor már nem különcködés, ha többen vagytok. Wehehehe!

      Törlés