Oldalak

2015. június 24., szerda

Ma ügyintéztünk Palikával keményen, először a Stillorgan Shopping Centre-ben vásároltunk a Tesco-ban, majd átnéztünk a Dealz-be és körbejártunk a piacon, van-e valami jó kis ajándék a tanároknak (nem volt). Innen átmentünk a Nutgrove SC-be, ott vettem három Yankee Candle pakkot a Homestore & More-ban, átmásztunk a bevásárlóközpont másik tömbjébe, ott szereztem csomagolópapirt, visszavittem a Penneys-be egy Peti rövidgatyát és vettem egy pizsi pólót, visszavittem a Dunnes-be egy másik Peti rövidgatyát és vettem két fehér ujjas pólót meg egy sötétkék öltönynadrágot (még mindig egyenruha*), majd hazafelé még beugrottunk a David Lloyds-ba is érdeklődni a summer camp-ekről.
Mire végeztünk, azt hittem öngyilkos leszek, mivel Palikával vásárolni, mászkálni már maga a pokol, ordit, visit, földön fetreng - node ha intézkedni kell, intézkedni kell, péntek az utolsó nap, akkor Petinek be kell vinnie a köszönőajándékot az oviba és az egyenruhát is meg kellett vennem, mert kedden repülünk, július közepén jövünk csak vissza és kaptam egy fülest, hogy az egyenruhákat most kell megvenni, különben ősszel már csak a drága helyek maradnak és akar a halál egy sima fehér pólóért €8-10-t kiperkálni...
Hát igy.  

* Kezdő szett - 3 nap sima, két nap tesis:

Fekete cipő
Fekete edzőcipő
Két sötétkék öltönynadrág
Egy sötétkék mackónadrág
Négy rövid ujjas fehér galléros póló
Két rövid ujjas fehér ing - M&S-ből el kell hozni
Két hosszú ujjas fehér galléros póló
Két hosszú ujjas fehér ing
Egy cimeres mackófelső
Két cimeres pulcsi 

Ja, még meg kell rendelnem a könyveket is, el ne felejtsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése