Oldalak

2015. június 8., hétfő

  • Palika ma este 13,2 kg volt meztelenül 
  • Megéreztem, hogy kijött a 14. foga (jobb felső szemfog, az alsók is nagyon kis fehérek, egy hetet adok magunknak és 16 fogú lesz)
  • Már rég akartam irni, hogyha olyan dolgot kér, amihez erőlködni kell (pl kinyitni a formabedobót), akkor empatikusan nyom és nyög egyet, hogy erőt adjon
  • A napokban észrevettem, hogy dúdolgat. A Twinkle, twinkle és a Baa baa black sheep hallatán azonnal lálálázni kezd, haláli.
  • Az up - down utasitásokra feláll - leguggol. A down-t mondja is: dá. (Note: Peti is ezt mondta először, hogy dá, csak ő a dart-ra. Hahahaha.) 
  • Ha megkérdezzük, ki az a Pali, magára mutat két kézzel. 
  • Peti kedvenc mókája manapság az UFO-zás. Én találtam ki. Azt játszom, hogy egy UFO vagyok és minden egyszerű dologra rákérdezek, ő meg lelkesen magyaráz. Néha butaságokat mondok (pl hogy a felhőket meg lehet enni, hiszen mi UFO-k pl azt szeretjük legjobban vacsorára), ekkor ő nevetve kijavit, hogy neeem, az nem úgy van ám, hanem.
  • Mostanság rendszeresen megnyeri a kupákat a Mario Kart Wii-n. Első lesz. Lazán. Én általában 12.-nek futok be, egyszerűen nem tudom irányitani azt a szart. 
  • Plusz egy: Ma délután nekirepült az ablakunknak egy madár. Palika épp aludt, Peti épp kért egy rice-cake-t, amikor egy nagy csattanást hallottunk, már nyilt a szám, hogy Peti csönd már, felébred Palika, de még időben észleltem, hogy nem, ez nem Peti volt, valami bakker majdnem beszállt a csukott ablakon a nappaliba. Még most is ott van csóri madár nyoma az üvegen, azt nem tudom, meghalt-e, de mondjuk nagy a valószinűsége... Mik vannak! (Egyébként összeillünk T-vel, mikor Peti mondta, hogy ő látta az esetet, mert épp kinézett az ablakon, ugyanazt kérdeztük. Milyen szinű madár volt...) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése