Oldalak

2015. július 7., kedd

Mondhat nekem bárki bármit, nyár azért van, hogy 35 fok legyen. Én is érzem, hogy meleg van, persze, izzadok is, no és? Tudom, milyen amikor nyáron is 12 fok van és esik, fúj a szél heteken át és az A Nyár... Megőrjitenek a panaszos felhangok, hogy jaj, kánikula van. Ja. Mert július van és Európában vagyunk.
Én ezért tenném kötelezővé az utazást a fiatalok számára. Hogy lássák, másképp is lehetne.
Emlékszem, 18 évesen, mikor osztálykiránduláson voltunk, nem volt khm... első osztályú a szálláshelyünk és mindenki pattogott, hogy hűű, ez gáz, fúj meg ez meg az - kivéve egyetlen csajt, aki akkorra már hónapokat töltött Amerikában és Dániában is. Akkoriban még csodálkoztam, hogy hű, de hidegvérű, hogyhogy nem zavarja egy csomó dolog, ami minket igen, de azóta rájöttem, hogy ez korántsem igénytelenség, ez világlátottság. Ezzel nem azt mondom, hogy tökéletes vagyok, abszolút nem, én is morgok csomó hülyeség miatt, de kiakadni amiatt, hogy meleg van nyáron - hát az nekem nem igazán fér bele.

5 megjegyzés:

  1. No, ezzel teljesen egyetértek! Az egésszel!
    Ilyenkor szoktam mondani, hogy igen, és télen meg majd nagyon hideg is lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De pl ilyen dolog az is, hogy sokan kb csak pelenkázón tudnak pelenkázni és teljesen elképednek, hogy én bárhol átpelenkázom a gyerekemet, ha találok egy kicsike vízszintes felületet is...

      Törlés
    2. Hát hallod!! Tesómék nem pelenkáznak a másik házunknál, mert nincs pelenkázó. Akkorát röhögtem. Mondtam Anyunak, hogy de hát de hát ott van az az egy négyzetkilométernyi fű... Hát egy zacskó / ing és kész. Neeeem, hát ők azt úgy nem tudják. o.O Pelenkáznának egyszer egy repülőn. :D

      Törlés
    3. No igen! :-D Amikor csak bepisilt, de már nagyon, a wc-k tele... és ott a másik gyerek, tehát nem kéne benyomorodni hármasban a mellékhelyiségbe. No, én olyankor kiterítem simán az eldobható pelenkázólapot az ülésre és kész. Nem tudom tesódék mit művelnének adott szituban. :-D
      Vagy a reptéri roki mosdóban 2 gyerekkel + babakocsi + 50 kg poggyász egy olyan kordén + te és pelenkázz :-D Inkább az üléseken tettem a váróban.
      (Nincs is pelenkázónk kint. Sosem volt.)

      Törlés
    4. Nekünk ágyra tehető van, az hasznos, mert nem foglal helyet mégsem törik le a derekam minden peluscserénél. :)

      Törlés