Oldalak

2015. július 16., csütörtök

No áttettem a jegyet, 29-én megyünk haza...
Nagy harc volt, Anyu még mindig húzza a száját, de ez van. Nem fogok megrohadni az esőben és úgysem jövünk jövő nyárig... Legalább van még 13 jó idős napunk idén. (Az irországi előrejelzésben nincs 20 foknál melegebb augusztus végéig (utána, ősszel meg már tuti nem lesz 22 fok mondjuk.))
115 ezer hussssss.
Mondjuk ezt megjegyeztem. Én többet nem ágálok, hogy jöjjenek, ha nem kellünk, nem kellünk És ha négyesben jövünk majd haza, tuti megint bérelni fogunk lakást, hát ne már.
No hát igy, gondolom a külföldön élőknek ez ismerős probléma, az itthon élők fejében meg fel sem merül, hogy ez is gond lehet, ha az ember nem itthon él...
Kéne egy nyaraló a Balaton partján, az van.

4 megjegyzés:

  1. Ha netán jöttök addig a Balaton partjára... :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merre is vagytok? Max Velencei tóhoz megyünk már csak. :)

      Törlés
    2. Most épp Balatonrendesen. Amúgy Atomcity.

      Törlés
    3. Arról még nem hallottam. :)
      Atomcity. :D

      Törlés