Oldalak

2015. július 23., csütörtök

Oszt egy művészi* hehe.
* Azt vettem észre, a művészi ma már szinonimája az elrontottnak (no jó, nekem azért tetszik is ez a kép, főleg a piros kockaház miatt), épp úgy, mint a retró a kicseszettül lepukkantnak**.

** Ez most a balatoni szállásunk kapcsán jutott eszembe. Egyszerűen vérforraló számomra, hogy egy lepusztult "hotelben", egy zuhanyzós szobáért, amiben nincs hűtő, klima, semmi, el mernek kérni manapság 12 ezer Ft-ot egy éjszakára. Jó, jó, szuper az elhelyezkedése, nyár van, július, de hát bakker. Annyiért vettünk ki mi is egy tengertől 500 méterre lévő apartmant tavaly Irországban, ahol hiresen magasak az ingatlanárak. És az egy tiszta, rendezett ház volt, vadi új padlóval, fényes káddal, mosogatógéppel, miegymás. Ez a Hotel Tiffany az 50-es, 60-as évekből maradt itt, a csap és a zuhanyzó elhasznált, kopott, a padlószőnyeg ha nem is koszos, de legalábbis elnyűtt, a paplanok nehezek és ezerszer kimosottak... És ami a megdöbbentő, hogy 9,2-es értékelése volt a helynek, mikor lefoglaltam! Anyu azt mondta, én vagyok elszállva igényileg, de hát basszus 12 ezer Ft per éjszakáért ugyan már kapjunk egy feljújitott szobát, ami modern és jól néz ki... Persze még örüljek, hogy műanyag ablak volt meg volt szúnyogháló... De hát na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése