Oldalak

2015. július 23., csütörtök

Jól állok.
Szerdán - azaz tegnap - délelőtt megint Legozas volt soron, délután pedig elmentünk strandolni Ceglédre. Ezúttal jó sokáig maradtunk, már kérték, hogy hagyjuk el a helyszint, mikor öltöztünk, meg is állapitottuk, hogy milyen hülyeség már nyáron, 50 fokban 18.45-kor elzavarni a népet egy strandról, mikor még tűz a nap, meleg van és fogy a fagyi meg a sör, de hát ők tudják... (A téli nyitvatartás 10-19-ig tart, a nyári 9-19-ig. Kérem jelentkezzen, aki októberben szivesen strandol este 6-kor. (Egy darab termál medence van, a többi hideg vizes...)) 3/4 8ra értünk haza, gyors Skype, fürdetés, altatás, Pipi igy is 10 után aludt el, mert 1) melege volt 2) zavarták a tücskök. (Roppant vicces amúgy, Peti frászt kap a tücsköktől, igazi városi gyerek, első este, mikor felfigyelt rájuk, mérgesen hivott be a szobába, ahol aludt (volna), hogy ezt a zűrzavart nem lehet kibirni... (Először nem is tudtam, mégis mire gondol, majd mutatta, hogy ez a hülye éles zaj idegesiti. Ó már.))
Jó hogy vége a 60as éveknek
és nem jön újra el... 
Ma, Anyu Pestre ment a Balázsékhoz, itthon maradtunk hát Apuval meg a kölkökkel, nem is volt nagy programunk: némi udvari vizezés után elmentünk levágatni Peti haját. (30-án volt fodrásznál, mikor jöttünk, de olyan sűrű a haja és olyan gyorsan nő, hogy ebben a melegben nagyon szenved, izzad, mint egy ló, a füle tövénél mindig csatakos, úgyhogy gondoltam rövidre vágom a problémát hehe.) Délután szerintem szintén itthon hűsölünk, Anyu este 8 után jön, Apu meg 6-ra megy valami jótékonysági főzést szervezni, valószinűleg kocsink sem lesz. (Én azért bizom benne, hogy el tudom vinni fagyizni az aprónépet miután Palika felébredt, sőt, terveim között szerepel az is, hogy elcipelem őket a gyömrői tóhoz lábat áztatni, bár egy barátnőm szerint elment az eszem, hogy két ilyen kicsivel egyedül akarok vizpartra menni... Eh, senki sincs tisztában az én szuperképességeimmel... Mindenesetre ha nem tavazás, akkor Kalmár cukrászda, őket sokan dicsérik meg Spar, mert estére nekem jegeskávé köll. Anyway, vettem almás cidert, issssszonyatosan édes. Én nem tudom, mennyi cukrot nyomnak bele és főleg minek, de nagyon durva, esküszöm édesebb volt, mint a kóla.)    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése