Oldalak

2015. augusztus 1., szombat

Nagyjából belerázódtunk amúgy már az itthonlétbe, bár meg kell mondjam, Dublin iszonyú kopár otthonhoz képest. Üres. Unalmas. Az emberek mosolygósak, barátságosak, udvariasak továbbra is, de olyan... szerencsétlen az egész. Minden fab, brill, perfect, még akkor is, ha szar. Jó lenne felvenni ezt a tempót, mert igy garantált a nonstop elégedettség, de hát érted. Ha tudod, milyen is lehetne az élet, már nehéz elfogadni a rosszabbat. Hogy nincs normális uszoda, a moziban két filmet játszanak, a bio cuccok megfizetethetetlenek, helyi gyümölcs, zöldség nincsen, minden importált... Eh... Persze ha otthon lennénk, akkor meg tuti az emberek hiányoznának, a tenger, a nyugis-humoros környezet, szóval sehol sem jó.
Ami meg az időtöltésünket illeti, csütörtökön délelőtt a rathfarnham-i játszón voltunk, de végig aggódtam, mert nem vettem parkolócetlit (elgyalogoltunk vagy 500 métert, sehol semmi, irtam egy papirt, hogy kapjátok be, nincs parkolóóra, két gyerekkel meg nem fogok 10 percnél többet keresgélni). Hazafelé beugrottunk a Lidl-be, mert mig elvoltunk T. szanálta a hűtőt és a mélyhűtőből konkrétan mindent kidobott, úgyhogy venni kellett ezt-azt... (Két gyerekkel vásárolni - ááááá, isteni élmény, isteni...)
Tegnap playdate-n voltunk Krisztiéknél, nagy buli volt, négy anyuka jött öt gyerekkel (én ugye Pipit is vettem), poén volt, Peti egész jól viselkedett, nem randalirozott, alig veszekedtek Pajával, miegymás. Az egyik - számomra eddig ismeretlen anyuka - szimpi volt, a kislánya, Inez 2 éves múlt és olyan igazi fussy baby-nek tűnt, nyafogott, szenvedett, mint egy normális gyerek, a másik anyuka viszont, az 5 hónapos lányával háááát, nem volt az esetem, bevallom. Eleve bamba volt és nagydarab, mint a Bubó doktorból az asszisztens, mellette meg olyanokat mondott, hogy ő megtanitotta a lányát ellenni magában, baba kora óta arra nevelte, hogy önállóan játsszon és most ezért ül el fél órát is kussban a bébikompban, mert őőőőő blablabla... (Azt nem értem amúgy, hogy az ilyenek feltételezik, hogy akinek zsizsegősebb a gyereke, az nem próbálja meg arra szoktatni, hogy ellegyen egy kicsit magában? Az nem akarna úgy wc-re menni, hogy a baba nem visit utána, ha kimegy a szobából? Azt gondolják, hogy az külön poén, hogy matrica a gyereked és nem lehet letenni egy percre sem? Ráadásul a legjobb, mikor egy baba után jelenti ezt ki valaki, nem mondjuk hat után... Áááááá...)  
Ami a mát illeti, Bray-ben jártunk, vagyis fagyiztunk, kavicsokat dobáltunk, sétáltunk, élveztük a napsütést (már amikor sütött a nap). Kép sajnos nem készült, a kamerám ugyanis kifingott, a telefont meg elfelejtettem betenni. Szipp.
Palika amúgy tegnap 13,6 kg volt, Peti pedig már beveri a fejét a hűtőajtóba, ha kinyilik. Nőnek.

6 megjegyzés:

  1. Bébikompban 5 hósan?
    Árulja már el hogyan nevelte erre, h ellegyen maga! Engem durvára érdekelne, mert én valamit durvára elceszek, hogy bárhogy nevelném erre, csak nincs el magában...

    VálaszTörlés
  2. Hát a bébikomp most ilyen átmeneti volt, mert az ismerősünknél abba tette bele, hogy otthon miben van, azt nem tudom. Gondolom fekszik a székében. :P
    Azt mondta, az volt a taktika, hogy újszülött korától mondta neki, hogy most "önálló játék" van. :D :D :D Mondjuk ezt én is mondtam mindkettőnek, hogy önálló játék, mert zuhanyoznom / ennem kell, de leszarták, amint letettem őket, üvöltöttek a kis szenyák. :D Hát igy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja értem! Nézd, az én elsőszülöttem pl olyan intelligens volt :-D, hogy mondani sem kellett neki és önállóan elaludt ám, meg átaludta az éjszakát 10 hetesen. Most így a másodikkal már gondban vagyok, mert hiába mondom neki, hogy tegyen így, nem csinálja, se az önálló játékot. :-D
      De ez a hölgy biztosan rá tudná venni! :-D

      Törlés
    2. Én Palikát rászoktattam, hogy mindent meg kell enni. Úgy nyeli a zöldségeket, gyümit, ahogy kell. Repetázik is mindig. A cukkini a kedvence, mert úgy neveltem. :P

      Törlés
  3. Hehe, én meg puszta mazochizmusból neveltem Viktort arra, hogy 13 hósan is kismilliószor ébredjen éjszaka...szeretem az ilyen okosokat...
    Ez az önálló játék, ez jó :-D Léda olyankor dafke se akar játszani semmivel :-D

    VálaszTörlés
  4. Nálunk amúgy Palika még a jobbik eset, ő szerintem képes lesz az önálló játékra, de Peti katasztrófa... Pedig esküszöm, totál ugyanúgy kezeltem mindkettőt, mindig is akartam saját időt, mindkettőnél, nem arról van szó, hogy Pipit mindig körbeugráltam, foglalkoztattam első gyerekként... Hát mellette is volt főzés, mosás stb - és sosem csináltam ezeket, mikor aluldt... No persze. Hogy az alvás alatt se jusson magamra idő...

    VálaszTörlés