Oldalak

2015. szeptember 12., szombat

Délután egyébként Palikával vásároltunk a Lidl-ben (kaptunk 12 stikeez-t, €15-ként jár egy, erre €27 költés után kaptunk 12-t haha - igaz, többször voltunk már úgy, hogy €30 felett költöttünk és egyet sem kaptunk), majd benéztünk a Tesco-ba is. Mackógatyót akartam venni magamnak a Nutgrove-ban, azért mentünk abba a Lidl-be, de erre kiderült, hogy szombaton csak 6-ig van nyitva a bevásárlóközpont - vasárnap meg 5-ig, hát tiszta röhej. (Hétköznap is 6-kor zár minden, bahhh, kivéve az élelmiszerboltokat, a Tesco, a Dunnes, a Lidl nyitva van tovább, de minden egyéb zárva.) Amig mi vásároltunk, T. meg Peti pakoltak és takaritottak, pontosabban próbálták eltűntetni a dobot a folyosóról, mert kezdtem berágni, hogy csak élével férünk el tegnap óta, akkora helyet elvesz az a Drága Hangszer.
Este egyébként megint megfogadtam, hogy soha, soha többet nem lepődök meg mások rémisztő gyerekes sztorijain, mert Palika tuti, hogy előbb-utóbb hozza azt, amire eddig csak kerekitettem a szemem, köszönhetően Pipinek, aki ahogy igy elnézem, cseppet sem hétköznapi gyerek. Történt ugyanis, hogy este láttam, hogy Palika igen csak küzd egy adag kakival, szegény időről-időre leállt nyomni és sirt közben, mert nem ment a dolog, de oké, idő volt, úgyhogy elvittem fürdeni, ment is a móka vagy fél órán át (T. már 8 előtt lelépett pingpongozni), majd miután kiemeltem Petit, kiszaladtam a pizsijéért, visszaértem és basszus ott úszott két tisztességes méretű kolbászka a kád vizében, ami persze tele volt fürdőjátékkal és milliónyi stikeez-el (meg Palikával persze)... Mint a villám kapkodtam ki a kakikat a vizből és közben nem győztem röhögni, hogy ilyen nincs a világon, hát ilyet nem csinál senki, hát te jó ég. Hálát adtam az égnek már többször, hogy Peti sosem kakilt be, mikor váltottunk pelusról alsógatyára (egyszer, egyetlen egyszer sem kellett kakit vakarnom a gatyójából és ezért nem tudok elég hálás lenni), de látom, látom szomorú sorsomat, nyakamat rá, hogy ez a kis ördögfajzat ezt is el fogja játszani és hát jaj, jaj, ne már, nem akarok kakit szedegetni alsógatyákból, ennyi.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése