Oldalak

2015. szeptember 8., kedd

Felfedeztünk ma Palettával egy új kis játszóteret, Bellarmine-ben. Ez volt a délelőtti programunk. Meg az, hogy leégettem egy adag bulgurt, füstölt, mint az állat, kitettem az ablakba (bár kicsit fostam, hogy kibillen és valakinek a fejére esik a negyedik emeletről) és hálistennek erre az ablakkeret is megégett. Mindeközben Palika fűszerlevest főzött, mostanság ez a kedvenc elfoglaltsága: válogatás nélkül keveri össze a fűszereket egy lábasban - mondjuk gyömbér és zeller tuti van a mixben, ezek a kedvencei. (A fűszerek el vannak amúgy zárva egy fiókba - még mielőtt... De természetesen ki tudja nyitni a gyerekzárakat. No lépek, ideje leszedni a zongoráról...)

Update: Próbálok jelentkezni a REBT képzésre, izgulok, mert postán kell és alig van hely, mi lesz, ha lekésem? Mondjuk az sem jobb, ha nem késem le, mert attól tartok nem fogok merni megszólalni ir szakemberek előtt és hát jajjjj.
Ja meg az is van, hogy miután nincs fedett tesiterem a suliban és a mozgásoktatás egy az egyben irtó gáz ebben az országban úgy tűnik (mondjuk most, hogy ezt irom, basszus, hallottunk már olyat, hogy ir világbajnok / olimpiai bajnok? no ugye) beirattam Pipit táncra kedden fél 6tól negyed 7-ig és hétfőn viszem get active órára is 6-7ig. (A tánc miatt húzta a száját először, de aztán mondta, hogy szeretne menni mégis, én meg kaptam az alkalmon és azonnal jelentkeztem a helyében, igy járt.)  
Szóval a következő pár hónapunk úgy fog kinézni, hogy:
Hétfő 6-7 Get Active (Peti)
Kedd 5.30-6.15 Tánc (Peti)
Kedd 7.30-9.30 Life Skills (én)
Szombat 9.30-4.30 REBT (én)
Szombat 8-12 Ping-pong (T.)
T.-t próbálom rávenni, hogy járjon (ingyen) jógára a Cégnél (vagy menjen gym-be heti egy-két órát), de eddig még nem voltam sikeres...
Ami engem illet, ha vége ezeknek a kurzusoknak (december elején), szeretnék keresni egy profi fotós tanfolyamot is a világitásról, illetve lehet nem ártana eljárnom egy felfrissitő angol nyelvtanfolyamra sem vagy nem is tudom. A nyelvtani szabályok mind megvannak, alkalmazni is tudom őket simán, de a szókincsem botrányos, alapszavak sem jutnak eszembe sokszor, tök ciki. Hát igy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése