Oldalak

2015. szeptember 10., csütörtök

Két órája egyeztetgetem a pszichos tanegységeimet a PSI kedvéért, mert tag szeretnék lenni (minek? no mindegy...) és nagyon durva, mi mindent tanultam, el vagyok ájulva magamtól. Most hogy nézem, lehet jelentkezem a counsellor egyesületbe is, csomó olyan órám is volt, csak hát én még nem a bolognai rendszer szerint tanultam, nálunk nem volt 3+2 év, vagyis volt, 3 évig tanultuk az alapokat, aztán specializálódtunk (én pl szervezet- és munkapszichora (fúúúúj, kiráz a hideg ettől, utálom) és tanácsadásra) és az utolsó két évben már csak a választott dolgokat tanultuk, csak épp az a baj, hogy ez igy "nem lett kimondva", pedig ha ki lett volna, ahogy nézem pár óra sajátélménnyel és supervisio-val már lehetnék is counsellor és hipphopp minden szép és jó volna.
Bahhh, megint el vagyok veszve azt hiszem.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése